ما به افتخار شما خوشبین هستیم / ایجاد آینده ای روشن برای هندبال بانوان یکی از اهداف فدراسیون است

زمان: 15:45
منتشر شده در: 1400/07/20
کد خبر: 1775616

حضور رئیس فدراسیون هندبال در هشتمین اردوی تیم جوانان جوانان ؛

رئیس فدراسیون هندبال با حضور در تیم ملی در اردوی تیم ملی نوجوانان دختر ، برای آنها در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا پاکدل ، رئیس فدراسیون هندبال ، در گردهمایی ملی دختران نوجوان در هشتمین اردوی آماده سازی شرکت می کند. در این نشست که افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان و حمیدرضا عزتی دبیر فدراسیون نیز حضور داشتند ، وی گفت: خوشحالیم که از شما در این اردو پذیرایی کردیم. یکی از اهداف فدراسیون از روز اول تلاش برای آینده ای روشن برای هندبال بانوان است. موفقیت تیم ملی بزرگسالان در اردن مقدمه ای برای این سفر است و این موفقیت راه را برای موفقیت شما در آسیا و حتی در سراسر جهان هموار کرد.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: کسب سهمیه حضور در جام جهانی بانوان افقی را برای شما باز کرده است تا بتوانید در آینده نزدیک در تیم ملی بزرگسالان کشورمان بدرخشید.

پاکدل ادامه داد: ما به عملکرد خوب شما در مسابقات آینده امیدواریم و به افتخار شما خوشبین هستیم. با تعریف هایی که از عملکرد شما در دوران نوجوانی شنیدم و تلاش کارکنان ، امیدواریم در مسابقات آینده به نتایج خوبی برسید و مطمئن باشید که فدراسیون در این راه از شما حمایت خواهد کرد.

نایب رئیس فدراسیون هندبال بانوان نیز در این دیدار گفت: باید از تلاش های آقای پاکل برای حمایت از تیم ملی جوانان قدردانی کنم.

افسانه دهقانی افزود: برای شما بازیکنان تیم ملی دختران کشور آرزوی موفقیت دارم و این امیدواری را دارم و آرزو می کنم که با توانایی هایی که دارید پرچم ایران را به زور برافراشته کنید.

گلامعلی اکبرآبادی ، مدیر تیم ملی جوانان در ادامه بازی گفت: بازیکنان بسیار خوب کار می کنند و امیدواریم بتوانند برای اولین بار روی سکو بروند و من می گویم بازیکنان من شایسته ایستادن روی سکو هستند. “

شهرزاد نوسوهی ، کاپیتان تیم ملی جوانان به نمایندگی از تیم ملی ضمن تشکر از عوامل اجرایی فدراسیون و کادر فنی این تیم گفت: از طرف تیم ملی جوانان قول می دهم که بهترین عملکرد خود را در طول این 40 روز “ما در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا شجاعانه و با انگیزه شرکت خواهیم کرد.

مسابقات قهرمانی هندبال دختران از 20 نوامبر تا 29 دسامبر سال جاری در قزاقستان برگزار می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید