ما به دنبال قهرمانی در نروژ نبودیم / تمام مدت مبارزه روی یزدانی بود

زمان: 12:55
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774566

مربی تیم کشتی جوانان گفت: مبارزه و میل به خواستن در بازیکنان بوجود آمده است و ما قطعا روزهای روشن تری خواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی میرعمادیان ، مربی تیم کشتی جوانان و مربی تیم ملی کشتی در مورد عملکرد کشتی گیران در مسابقات جهانی نروژ گفت: این تیم جوان است و میانگین سنی 22 سال دارد. “هفت نفر از جوانان ما 21 ساله بودند. هدف و استراتژی ما بازی های المپیک در پاریس است. ما زمینه را به جوانان داده ایم تا تیم خوبی در این مسابقات داشته باشند.”

وی با اشاره به مسابقات در تصوف الهی ادامه داد: کشتی گیران با توجه به شرایط جدول حریفان خود را در مسابقات شکست دادند و به فینال رسیدند. عرفان الهی می توانست به پایان برسد ، اما بی تجربگی مانع آن شد. الهی نمی توانست سنگینی و فشار این مسئولیت سنگین را تحمل کند. جام جهانی بزرگسالان برای او بسیار سخت بود. اما نتایج او نشان می دهد که او می تواند این روند را به خوبی مدیریت کند.

میرعمادیان درباره شرایط کشتی گیران المپیکی گفت: وقتی با این لیست وارد مسابقات شدیم ، اصلا به دنبال قهرمانی نبودیم. حسن یزدانی و امیرحسین زارع نیز به دلیل باخت در المپیک شرایط روحی خوبی نداشتند. در 40 روز ما توانستیم این بازیکنان را به حالت عادی برگردانیم. تمام فشار تیم روی حسن یزدانی بود. امروز با وجود 7 مدال آور ، این بار سنگین توسط او برداشته شد. بازی یزدانی تأثیر زیادی بر سایر مبارزان داشت.

مربی تیم ملی کشتی گفت: تغییرات خوبی در روند کادر فنی ، آمادگی بدنی بازیکنان در کشتی به وجود آمد. با برنامه ریزی مناسب ، پیمان درستکار و کادر فنی شرایط را ترسیم کردند تا جنگنده ها بتوانند تا پایان مسابقه بجنگند. ما در آخرین دقایق مسابقات به حریف امتیاز ندادیم. یک اتفاق بزرگ در کشتی ما رخ داد که ما این روند را از مبارزه جوانان آغاز کردیم. مبارزه و میل در بازیکنان وجود دارد و ما قطعا روزهای روشن تری خواهیم داشت. در این مدت کوتاه ما نتوانستیم تغییری بزرگ ایجاد کنیم ، زیرا باعث شد مبارزان بازی خود را به کلی فراموش کنند.

وی عملکرد سایر مبارزان را چنین ارزیابی کرد: رحمان آموز ، امیرمحمد یزدانی و نهودی باید بخشی را به مبارزه خود اضافه کنند. برخی از آنها هنوز در نوجوانی با مشکل روبرو هستند و باید تکمیل شوند. در آینده ، ما قطعاً نقاط ضعف را کشف کرده و تغییرات اساسی را ایجاد خواهیم کرد. همه این تغییرات باید به المپیک منتهی شود تا تعداد اشتباهات کاهش یابد و به حالت ایده آل برسد.

میرعمادیان که در پایان این دوره از مسابقات با رادیو ورزش صحبت می کرد ، خاطرنشان کرد: سطح کشتی ما از نظر روحی ، روانی افزایش یافته و از زمان المپیک مشکلات حل شده است. این سیم دوباره زنده است و به جلو حرکت کرده است. امیدوارم این روند ادامه یابد تا بتوانیم به جایگاه واقعی خود برسیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید