ما بچه هیچکس در دفاع از ایران نیست/دشمنان نباید اشتباه محاسباتی سال 59 را انجام دهند.


ساعت: 12:00
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898991

امیر غلامعلیان گفت: اگر دشمن در سال 59 اشتباه محاسباتی کرد و با حمایت بلوک شرق و عربی به جمهوری اسلامی ایران حمله کرد; ما به آنها توصیه خواهیم کرد که دیگر این اشتباه را تکرار نکنند. چون آمادگی ارتش، نیروی انتظامی و سپاه را نمی توان با آمادگی دوران انقلاب و دفاع مقدس مقایسه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; امیر غلامعلیان صبح امروز در مراسم رژه 31 شهریور همزمان با چهل و دومین سالگرد پیشرفت مقدس و دفاع قهرمانانه ایران اسلامی در برابر حمله جهانی رژیم بعث عراق اظهار داشت: در این تاریخ، رژیم بعث عراق حملات گسترده ای را به مرزهای ایران انجام داد. .

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش ادامه داد: دشمن قصد داشت در مدت کوتاهی ایران را اشغال و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را براندازد. اما اتخاذ راهبردهای هوشمندانه از سوی نیروهای مسلح این افتخار ابدی را به جمهوری اسلامی ایران داد که خاک ایران اشغال نشده است و این افتخار آفرین ترین سند دوران است.

وی تصریح کرد: اگر دشمن در سال 59 اشتباه محاسباتی کرد و با حمایت بلوک شرق و عربی به جمهوری اسلامی ایران حمله کرد; ما به آنها توصیه خواهیم کرد که دیگر این اشتباه را تکرار نکنند. چون آمادگی ارتش، نیروی انتظامی و سپاه را نمی توان با آمادگی دوران انقلاب و دفاع مقدس مقایسه کرد.

امیر گلمالیان افزود: توانمندی نیروهای مسلح به گونه ای است که اگر ما را تهدید کنید بلافاصله در منطقه مورد تهدید حاضر شده، تهدید را سرکوب کرده و به پایگاه خود باز می گردیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش تاکید کرد: نیروهای مسلح سلاح قدرتمند ولایت در کنار مردم هستند و نیروهای مسلح این افتخار را دارند و آیه «اشدا علی الخفر و رحمه بینهم» را به معنای واقعی تفسیر می کنند.

وی با تاکید بر اینکه در دفاع از ایران با هیچکس شوخی نمی کنیم، گفت: ما در کنار مردم هستیم و به خدمت به مردم افتخار می کنیم و خداوند به ما توفیق ارائه پرچم جمهوری اسلامی ایران را بدهد. به حضرت ولی عصر در دوران سربازی و تحت نظر ولی امر مسلمین. اج) انجام دادن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید