ما در مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا به اهداف خود رسیدیم


ساعت: 21:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889926

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: در جام کنفدراسیون آسیا مقام پنجمی را کسب کردیم و فکر می کنم در این مسابقات به اهداف خود رسیده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، غلامرضا مومنی مقدم پس از دیدار تیم ایران مقابل پاکستان گفت: کشورها با تیم های بزرگسالان خود در جام کنفدراسیون آسیا حضور داشتند و ایران نیز با تیم جوانان در این رقابت ها حضور داشت. ما مقام پنجم را کسب کردیم و فکر می کنم در این مسابقات به اهداف خود رسیدیم.

وی افزود: در این مسابقات بازیکنان جوان ایران را مقابل ملی پوشان باتجربه تر و مسن تر مورد آزمایش قرار دادیم و خدا را شاکرم که در این مسابقات عملکرد خوبی داشتند. چنین مسابقاتی می تواند به رشد والیبالیست های جوان کمک کند.

سرمربی تیم جوانان ایران با اشاره به مقام پنجمی ایران در جام کنفدراسیون های آسیا گفت: مقام پنجمی با حضور 11 تیم در این رقابت ها جایگاه بدی برای ملی پوشان جوان کشورمان نیست. 4 تیم برتر چین، ژاپن و کره جنوبی قطعا بهتر از جوانان ایران بودند. تیم بحرین در این رقابت ها با سال های گذشته متفاوت و متفاوت بود و در نهایت به دیدار رده بندی راه یافت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با این دستاورد و تجربه ای که در این مسابقات به دست آوردیم امیدوارم بتوانیم در مسابقات آسیایی جوانان بحرین که هدف مشترک تیم و فدراسیون والیبال است به مقام قهرمانی برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید