ما شاهد حضور شورشیان از سراسر کشور در گلستان بوده ایم


ساعت: 13:01
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1899008

علی محمد زنگنه گفت: دشمن به دنبال دوقطبی سازی جامعه یعنی مردم علیه مردم است و برای رسیدن به اهداف خود شاهد حضور فتنه گران از سراسر کشور در گلستان هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی محمد زنگنه استاندار گلستان در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان در گفتگوی اختصاصی با گلستان ما; وی گفت: دشمن به دنبال دوقطبی سازی جامعه یعنی مردم در مقابل مردم است تا از این طریق استثمار لازم خود را داشته باشد.

وی افزود: دشمن به دنبال تضعیف نظام اسلامی است تا موفقیت های مختلف نظام در عرصه های دینی و اقتصادی از جمله شرکت در میثاق شانگهای و حضور پرشور در اربعین را تحت الشعاع قرار دهد.

استاندار گلستان تاکید کرد: هوشیاری مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در کنار خویشتن داری نیروهای انتظامی و نظامی موجب سرکوب ناآرامی ها می شود.

وی با بیان اینکه دشمن دشمن و کار آن دشمن است، گفت: کسانی که سعی می کنند قرآن را بسوزانند و دست به اقداماتی بزنند که هویت و غرور ملی ما را خدشه دار کند. آنها از ملت نیستند. بلکه خائنانی هستند که برای دامن زدن به این اختلافات و آتش های سرکش وارد کشور می شوند.

زنگنه ادامه داد: در این استان گلستان مردم از سراسر کشور شاهد حضور مردمی از سراسر کشور برای برهم زدن آرامش و نظم اجتماعی هستند که این امر نیز هوشیاری مردم را می طلبد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید