ما طرف عراقی و دولت اقلیم کردستان را از حمله به مقر تروریست ها مطلع کرده ایم


ساعت: 19:34
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912728

سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه گفت: قبلاً عملیات های قبلی در حمله به اقلیم کردستان را به اطلاع آنها رساندیم و همچنین عملیات های بعدی را به اطلاع طرف عراقی و دولت اقلیم کردستان خواهیم رساند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جانشین فرمانده کل سپاه گفت: حمله به تروریست ها در اقلیم کردستان را از قبل به اطلاع آنها رساندیم، همچنین عملیات های قبلی و حتی عملیات های بعدی را به اطلاع طرف عراقی و دولت اقلیم کردستان خواهیم رساند.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش نقش علم و فناوری در دفاع مقدس صبح امروز دوشنبه (9 آبان) در امام حسین (ع) برگزار شد. دانشگاه (علیه السلام) درباره حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. وی به مقر تروریست ها در اقلیم کردستان اشاره کرد و گفت: قبل از حمله به مقر تروریست ها در اقلیم کردستان هم به کشورهای عراق و هم به دولت اقلیم کردستان هشدار داده بودیم که تا دشمنان انقلاب اسلامی و کشور در سرزمین آنها لانه می کند و اگر منشأ این لانه ها به مردم و کشور ما آسیب برساند، آنها را مورد حمله قرار داده و ویران خواهیم کرد.

وی افزود: بی شک هم دولتمردان عراق و هم حاکمان اقلیم کردستان باید این شیطان را از خاک خود بیرون کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: وقتی بسیاری از اشرار در این تمامیت ارضی لانه می کنند و صهیونیست ها و آمریکایی ها در کنار آنها هستند و علیه ما توطئه می کنند قطعا از خشم و اقدامات ما در امان نخواهند بود.

فدوی با بیان اینکه آیا اسناد و مدارک کافی برای حمله به مقر تروریست ها وجود داشت یا خیر، تصریح کرد: قبل از اقدام و حمله نظامی ابتدا باید نخبگان اطلاعاتی داشته باشیم و اگر نخبگان اطلاعاتی نداشته باشیم نمی توانیم اقدامات نظامی داشته باشیم اما حمله شب گذشته 100% نخبگان ما اطلاعاتی داشتیم.

وی تاکید کرد: قبل از انجام اقدامات عملیاتی اطلاعات لازم را از پادگان ها و منازل دشمن داشتیم و حتی در زمان حمله مواظب هستیم خانواده های آنها در محل اصابت موشک و عملیات ما حضور نداشته باشند، زیرا اگر یکی از خانواده های این اشرار مجروح یا کشته شده دنیا را از رسانه های خود پر کرده باشد و ما در این زمینه نگرانی کامل داریم و در واقع اشراف اطلاعاتی در حال آماده شدن برای عملیات هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه در پاسخ به این سوال که راهبرد سپاه برای مقابله با این جنگ ترکیبی و همه جانبه چیست؟ وی گفت: جنگی که امروز وجود دارد جنگ حق و باطل و در واقع جنگ حزب الله و حزب شیطان است و این بحث امروز نیست، همیشه وجود داشته است.

فدوی افزود: این جنگ پایان ناپذیر است و تا آخر ادامه خواهد داشت و این دو حزب به هیچ وجه به هم نمی رسند. شیطان بزرگ آمریکا از ابتدا رهبر همه دشمنی ها و شرارت ها علیه جمهوری اسلامی بوده و امروز هم همینطور است.»

وی در نقش آمریکا در این جنگ شرکت کرد و گفت: آمریکا همچنان در جنگ امروز حضور دارد و سردمدار این جنایات است و صهیونیست ها، انگلیس و کشورهای عربی مرتجع ردپای آمریکا هستند.

جانشین فرمانده سپاه ادامه داد: منشأ همه این بدی ها شیطان بزرگ آمریکاست و ما به خوبی می دانیم در هر جنگی چگونه عمل کنیم.

فدوی خاطرنشان کرد: مردم باید کسانی را بشناسند که از انقلاب سوء استفاده کردند و در کنار دشمن قرار گرفتند و در این 60 روز مردم آنها را شناختند.

وی گفت: ما قبلاً عملیات های قبلی در حمله به اقلیم کردستان را به اطلاع آنها رسانده ایم و همچنین عملیات های بعدی را به اطلاع طرف عراقی و دولت اقلیم کردستان خواهیم رساند.

فدوی تصریح کرد: اطلاعات کاملی را به عراق و اقلیم کردستان عراق می دهیم که نیروهای تروریستی، کومله و حزب دمکرات کجا هستند و به آنها می گوییم یا باید آنها را از سرزمین خود بیرون کنید یا حمله می کنیم. آنها خواهد داد

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در حالی که اقدامات این اشرار علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد و دشمنان ما در یک سرزمین جمع شده اند و از آن مکان آشکارا دشمنی خود را با جمهوری اسلامی ایران اعلام می کنند و مردم ما را به شهادت می رسانند. . این حملات قطعا ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید