مبارزه برای کاپ سیراکوف و ایلاف 2 ایرانیان در فینال برای مدال طلا به مصاف یکدیگر می روند / گردنبند طلا برای بادکان و رستمی


ساعت: 09:05
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838906

رقابت های بین المللی کشتی پتکو سیراکوف و ایوان ایلاف پس از کشتی نمایندگان کشورمان در صوفیه بلغارستان ادامه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ; رقابت های بین المللی کشتی کاپ پتکو سیراکوف و ایوان ایلیاف زیر 23 سال در دسته 3 آزاد، غرب و بانوان پس از پیکارهای نمایندگان کشورمان در صوفیه بلغارستان ادامه یافت.

در پایان روز اول، دوم و سوم در دسته تا 60 کیلوگرم امید آرامی امید و امیررضا ده بزرگی در دو گروه 4 و 3 به مصاف حریفان خود رفتند که این دو نماینده کشورمان به دیدار نهایی در ساعت 24 رسیدند. در پایان امشب برای مدال طلا می جنگیم.

در وزن 77 کیلوگرم که به صورت دوره ای در این گروه برگزار می شد، محمدحسین آذرم دخت در گروه 4 به مصاف حریفان رفت که توانست با غلبه بر حریفان خود به فینال راه یابد. نماینده کشورمان امشب در دیدار فینال به مصاف کلان عبدالهامان از ترکیه می رود.

در دسته منهای 72 کیلوگرم که به صورت دوره ای در دو گروه برگزار می شود، محمدرضا رستمی در گروه سه با پیروزی 9 بر صفر مقابل کریل مینکو از قزاقستان و 9 بر 5 مقابل پتر گورنیاشکی از بلغارستان به مسابقات راه یافت. نیمه نهایی پیدا شد. او در این مرحله با نتیجه 5 بر 1 آلیهان کوکنوف را برد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی مقابل رستمی عبدالله توپارک از ترکیه را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در دسته منهای 82 کیلوگرم که به صورت دوره ای در دو گروه برگزار شد، محمدحسین محمودی در گروه سه در دور نخست مقابل ایوایلو ایوانف از بلغارستان با نتیجه 6 بر 3 پیروز شد اما به دلیل مصدومیت از حضور در دور دوم بازماند. و او چهارم شد.

در وزن 87 کیلوگرم حمیدرضا بادکان در گروه چهار در رقابتی ادواری با نتیجه 11 بر 2 مقابل والری الکسیف از بلغارستان به برتری رسید. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر جانتاس نورگلی از قزاقستان را مغلوب کرد و در دور سوم به دلیل غیبت ماکسات سایلاو از قزاقستان به عنوان نفر اول راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با ضربه فنی کالویان ایوانوف از بلغارستان با نتیجه 10 بر 2 پیروز شد و راهی فینال شد. بادکان در دیدار پایانی مقابل ساریدیچک موهوتین از ترکیه به برتری رسید و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 97 کیلوگرم که به صورت دوره ای با حضور 5 کشتی گیر برگزار شد، مرتضی الگوتی در دور نخست با نتیجه 10 بر 8 مقابل اسلام مومائف از قزاقستان به برتری رسید. وی در دیدار بعدی آتاناس ایوانوف از بلغارستان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد اما در دور سوم مقابل اولیون مصطفی از ترکیه با نتیجه 12 بر 3 شکست خورد. الگوتی در آخرین نبرد خود با نتیجه 4 بر یک میندوگاس ونچاتیس از لیتوانی را شکست داد و به مدال نقره دست یافت.

در دسته منهای 130 کیلوگرم که به صورت دوره ای با حضور 4 کشتی گیر برگزار شد، علیرضا حسنوند در اولین دیدار با نتیجه 4 بر صفر و ضربه فنی بر روی سد توشکو آنگلوف از بلغارستان اما در دو دیدار بعدی. با نتیجه 3 بر یک مغلوب بوزکورت فاتح از ترکیه شد و با نتیجه 4 بر صفر مقابل علیبک سرسنگالیف از قزاقستان شکست خورد و از نظر فنی به مدال برنز رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید