مجری رادیویی که در 24 ساعت همه را مجذوب خود می کند

مجری رادیویی که در 24 ساعت همه را مجذوب خود می کند

ویدئویی از صحبت یک مجری بوشهری به زبان ها و گویش های مختلف کشور در شبکه سه دیروز بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.

استقبال جالب این مجری در شبکه های خبری دست به دست هم داد که نشان داد او تسلط قابل تحسینی در اجرا دارد. وی در ارتباط مستقیم با شبکه سوم سیما به زبان های آذری، گیلانی، مازندرانی، کردی، لری، عربی و بلوچی خوش آمد گفت که برای بسیاری از مردم جالب و خوشایند بود. نام این مجری، فاطمه صادقی زاده است که سال ها در بخش های مختلف شبکه استان بوشهر حضور دارد و بیش از 20 سال است که در عرصه های مختلف فرهنگی فعالیت می کند. او علاوه بر مجری رادیو و صحنه، تجربه بازیگری تئاتر و معلم نمایش در هنرستان را نیز دارد. صادقی زاده هشت سال سابقه خبرنگاری در روزنامه اینفورماتیکا را دارد و مدیریت روابط عمومی بسیاری از جشنواره ها را بر عهده داشته است.

او سال ها پیش موفق شد برای گزارش خبری خود در جشنواره ملی جوانان ایران مقام سوم را کسب کند. همکاری وی با صدا و سیمای مرکز بوشهر از اواخر دهه 80 آغاز شد و همچنان ادامه دارد و علاوه بر اجرا، در تولید و برنامه سازی نیز با این شبکه همکاری می کند. صادقی زاده کار خود را در این مرکز به عنوان دستیار تهیه کننده و گزارشگر برنامه خندوانه آغاز کرد. وی سپس به عنوان گزارشگر برنامه شونشینی و مجری برنامه های مختلف در مرکز رادیو بوشهر به فعالیت خود ادامه داد تا اینکه در سال 1374 تولید برنامه خندوانه را بر عهده گرفت که از دید مخاطبانش برنامه موفقی بود. او یک مجری شناخته شده در سطح استان است و توانسته است در یک سال چهار بار بیش از 70 امتیاز را در بین سایر مراکز استان کسب کند. این عملکرد مثبت در نهایت جایزه بهترین تهیه کننده در ازدواج جوانان را برای او به ارمغان آورد.

صادقی زاده پس از تولید برنامه خانواده، مستندی به نام «درباره تو می خوانم» را نیز تولید کرد و یک سال به عنوان تهیه کننده و مجری با شبکه «شما» همکاری داشت. او اولین خبرنگار زنی است که در برنامه ورزشی دهه 90 از «فوتبالیست های شهر زلزله زده شنبه» گزارش می دهد. در کنار همه این فعالیت ها، در اواسط دهه 90 تهیه کننده برنامه مستند بوشهری شد که از شبکه های 3 و 1 سیما پخش می شد. یکی از برنامه های صدا و سیمای بوشهر «یه خونه یک رودخونه» بود. که توسط صادقی زاده نیز اجرا شد. یکی از اجراهای موفق او به سال گذشته برمی گردد. این بود که اختتامیه چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر و سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر به او سپرده شد. او این روزها علاوه بر اجرا و تدریس در هنرستان، دوره های آموزشی فن بیان را نیز برگزار می کند.

تسلط جالب مجری مورد تحسین و توجه حضار قرار گرفت

مسافر نوشت: اجرای این مجری تلویزیون چقدر حالم را بهتر کرد!

مهرداد گفت: با چشمان بسته می گویم این مجری بوشهری که با لهجه ها و زبان های شیرین رایج در ایران عزیز در دل ما لطیف و شیرین است مجری رادیو است. امیدوارم این پیام را ببیند و تایید کند

گلادیاتور نوشت: شگفت انگیز است که مجری فرهیخته و بدون گردن و اندامی زیبا را در این تلویزیون دیدیم.

مجری رادیویی که در 24 ساعت همه را مجذوب خود می کند

مری همچنین نوشت: چه معجزه ای شبکه ملی برای چند ثانیه به مردم حس کرد. البته میدونم که ناخواسته بوده

شهباز هم گفت: آخه بالاخره ما رادیو و تلویزیون ملی داریم به همچین مجری هایی نیاز داریم که صدا و سیمای ملی بشه!!!!!!

آریل همچنین نوشت: عالی بود. خلاصه ما دیدیم یکی به خاطر استعدادش کار پیدا کرد نه…

دیدگاهتان را بنویسید