مجله خبری تحلیلی فرامتنی در افق است

ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782269

فرامتن یک مجله خبری تحلیلی به قلم محمد علیبازی با تحلیل اخبار رسانه ها از شبکه افق سیما پخش می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امروزه توجه به تحلیل صحیح در کنار اخباری که ذهن و روان مخاطبان را به صورت روزانه و گسترده از طریق رسانه های رسمی و مجازی تحت تاثیر قرار می دهد بسیار مهم است.

همین اهمیت رسانه ها را به این فکر انداخت که علاوه بر پخش اخبار، بخشی را نیز برای رساندن تحلیل صحیح به مخاطبان خود اختصاص دهند. شبکه افق سیما در همین راستا مجلات خبری تحلیلی با عنوان «فرامتن» ​​را در میان برنامه های مختلف خود قرار می دهد تا بتواند در انتقال تحلیل صحیح اخبار روزانه به مخاطبان خود نقش آفرینی کند.

محمد علیبازی تهیه کننده برنامه فرامتنی درباره جزئیات این برنامه گفت: امروز در زمانی هستیم که به دلیل گسترش رسانه ها اخبار زیادی از سراسر دنیا به گوش مردم می رسد و همین موضوع اهمیت تحلیل آن خبر را دو چندان می کند. در بسیاری از رسانه‌ها دیده می‌شود، اما اینکه می‌توانیم داستانی متفاوت از اخبار بگوییم، دقیقاً تفاوت فرامتنی و برنامه‌های خبری است. البته ما هم مانند همه برنامه‌های خبری دیگر سعی کردیم به‌روز باشیم.

وی افزود: حدود 6 ماه است که درگیر پیش تولید این برنامه بوده ایم و به دلیل به روز بودن این موضوع به سراغ رسانه هایی رفتیم که بتوانیم از آن ها به صورت زنده استفاده کنیم و حتی از کارشناسان به صورت ویدئویی استفاده کنیم. و تماس های تلفنی.” بنابراین ما می توانیم تجزیه و تحلیل را سریعتر ارائه دهیم.

این فرامتن تاکید کرد: هر چهارشنبه باید بخشی به نام «پرونده ویژه» داشته باشیم که در آن به مهم ترین اخبار هفته می پردازیم و سعی می کنیم ضمن بررسی این خبر و این رویداد، نتیجه را بررسی کنیم.

علاقه مندان به این مجله خبری تحلیلی می توانند هر روز ساعت 19:30 آن را به صورت زنده تماشا کنند و روز بعد ساعت 01:30 و 07:00 از شبکه افق تکرار کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید