مجموعه تئاتر شهر تا پنجم مهر اجرا ندارد


ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898988

از امروز تا پایان روز سه شنبه 14 مهرماه تمامی نمایش های روی صحنه رفته در سالن های مختلف مجموعه تئاتر شهر اجرا نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، تمامی نمایش هایی که از پنجشنبه 10 شهریور تا پایان روز سه شنبه 14 مهرماه در سالن های مختلف مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می روند، اجرا نمی شوند.

در متن اطلاعیه روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر آمده است:

اجراهای «پدر» به کارگردانی اروند دشت آرای در سالن اصلی، «شفیر» به کارگردانی مهدی شاه پیری در تالار چهارسو، «سگ ها و استخوان های مادرم» به کارگردانی مذگان خالگی در تالار چهارسو، «سفید» به کارگردانی صادق. برقعی در تالار قشقایی و «بین دو در» به کارگردانی زیبای خادم حقیقت در کارگاه پنج شنبه 10 شهریور و جمعه 10 مهرماه بر اساس تاکید مدیرکل هنرهای نمایشی و رئیس مجموعه تئاتر شهر برای حفظ آثار امنیت و سلامت مخاطبان فرهنگی و هنرمندان ارزشمند تئاتر روی صحنه نمی روند.

بر اساس این گزارش، به دلیل فرارسیدن سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت، سالن های نمایش این شهرستان از سوم تا پنجم مهرماه تعطیل است. امام رضا (ع) و احترام این ایام رقم خورد.

مدیریت مجموعه تئاتر شهر صمیمانه از گروه های محترم تئاتر و مخاطبان محترم که طی چند روز گذشته حمایت و همدلی حداکثری را با پرسنل زحمتکش این مجموعه داشته اند صمیمانه تشکر و قدردانی می کند و برای خداوند متعال ایام پر از سلامتی و موفقیت های بیشتر برای هنر تئاتر آرزومند است. عاشقان .

دیدگاهتان را بنویسید