پایان ارائه چهار اجرا در مجموعه تئاتر شهر

ساعت: 11:35
تاریخ انتشار: 29/10/1401
کد خبر: 1923281

چهار نمایشی که در چهارسو، قشقایی و سایه تئاتر شهر روی صحنه رفتند با تقدیر از سید محمد جواد طاهری سرپرست گروه، کارگردانان و اعضای گروه اجرایی این آثار به اجرای خود پایان دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، شامگاه چهارشنبه 7 دی ماه با تشکر از سید محمد جواد طاهری، سرپرست مجموعه، توسط مدیران و اعضای دستگاه اجرایی، چهار نمایش در تالارهای چهارسو، قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت. تیمی از این آثار.اجرای خود را به پایان رساندند.

نمایش «بهرام به روایت هفت پکیر» به نویسندگی و کارگردانی حامد شیخی در تالار چاجارسو، نمایش «خانه برناردا آلبا» نوشته فدریکو گارسیا لورکا، به کارگردانی آرش امیری در تالار چاجارسو، نمایش «که؟ به نویسندگی و کارگردانی باخمان علاقبندان در تالار سایه و عقاب به نویسندگی و کارگردانی ناصر آویه در تالار قشقایی از جمله آثاری بودند که در روزهای گذشته در مجموعه تئاتر شهر تماشاگران را سرگرم کردند.

نمایش پیرنا به نویسندگی علیرضا ساعدی کیاسری و کارگردانی اکبر گرمی تا جمعه 9 آذرماه در کارگاه تئاتر شهر ادامه دارد.

تئاتر شهر از شنبه اول بهمن میزبان نمایش هایی است که در قالب جشنواره بین المللی تئاتر فجر به روی صحنه می روند.

چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به میزبانی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دبیری کوروش زارعی از 1 تا 11 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید