محاکمه قاتلان 2 شهید امنیتی


ساعت: 16:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۲
کد خبر: 1903270

رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به شهادت دو تن از ماموران سپاه و بسیج در شهرستان بایرام فارس از تشکیل پرونده قضایی برای قاتلان این ماموران امنیتی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری فارس از تشکیل پرونده قضایی برای قاتلان این مدافعان امنیتی خبر داد و گفت: حوالی ساعت 4:53 بامداد امروز در خیابان امام سجاد (علیه السلام) در . شهر بایرام لارستان، راکب و سرنشین ناشناس موتورسیکلت پلاک توسط دو مامور تعقیب می شوند که در حال نوشتن شعار هستند، متهم به سر سروان نورالدین رزمنده ۳۸ ساله سپاه و دانشجوی بسیجی هادی عرفانی شلیک کرد. 35 در سینه هر دو کشته شدند به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با بیان اینکه رئیس دادسرای عمومی ناحیه بیرام بلافاصله برای پیگیری موضوع در محل حاضر شد، گفت: پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات مقدماتی برای شناسایی قاتلان ادامه دارد.

رئیس شورای قضایی استان فارس ضمن تسلیت به خانواده معظم شهدای رزمنده و عرفانی افزود: برخورد قاطع با متخلفان نظم و امنیت عمومی در دستور کار قرار دارد و متهمان متواری این پرونده محاکمه خواهند شد. در اسرع وقت به خاطر اعمالی که انجام دادی مجازات شد

شهر بایرام در جنوب غربی استان فارس و در 370 کیلومتری شیراز قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

شعارنویسان مسلح دو تن از نیروهای امنیتی را کشتند

دیدگاهتان را بنویسید