محدودیت های تاج در استان یزد همچنان پابرجاست

ساعت: 08:50
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781709

صالحی، سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در استان یزد گفت: محدودیت‌های کرونا در استان یزد همچنان پابرجاست. وی گفت: دستورالعمل های جدید به واکسیناسیون افراد بستگی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی صالحی سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: احتمالا طی یکی دو هفته آینده دستورالعمل قرنطینه هوشمند از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ خواهد شد. جدید، همان محدودیت ها و ممنوعیت ها به قوت خود باقی است و تغییر نمی کند.

وی افزود: در این قرنطینه هوشمند، محدودیت‌ها برای افرادی که حتی یک نوبت واکسن کراون را دریافت کرده‌اند، برداشته می‌شود، اما برای افرادی که واکسینه نشده‌اند، محدودیت‌ها برای آنها دو برابر می‌شود.

صالحی با بیان اینکه دستورالعمل جدید منوط به واکسینه شدن افراد واکسینه شده است، ادامه داد: عدم ارائه خدمات دولتی به افرادی که واکسینه نشده اند، ممنوعیت ورود این افراد به دستگاه های دولتی، ممنوعیت تردد شبانه و بین حوزه ای و برخی موارد دیگر برای مردم محتمل است. . واکسن واکسینه نشده وارد طرح قرنطینه هوشمند خواهد شد.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا استان یزد با تاکید بر اینکه از آنجایی که دستورالعمل های قرنطینه هوشمند جهانی خواهد بود، همه استان ها موظف به اجرای آن هستند، خاطرنشان کرد: اجرای دقیق دستورالعمل ها مشخص نبود و این امر تناقضی را در استان ها ایجاد کرد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید