محرومیت و جریمه سنگین در انتظار استقلال + جزئیات

محرومیت و جریمه سنگین در انتظار استقلال + جزئیات

وعده پاداش سه برابری به بازیکنان استقلال پس از قهرمانی در سوپرجام در شرایطی که این باشگاه با مشکلات مالی مواجه است، این سوال را مطرح کرده که منابع پاداش ها کجاست؟ به گفته سعید فتاحی، با توجه به اینکه باشگاه یک ماه است پولی ندارد، فتح الله زاده تمام پرداخت ها را با قرضی از دیگران انجام داد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره پاداش سه برابری بازیکنان گفت: یک ماه در باشگاه پولی نیست.آقای فتح الله زاده در رختکن به بچه ها گفت که جایزه این بازی سه برابر بازی های دیگر است. . به هر حال این یک اتفاق عادی است، در همه جای دنیا این اتفاق می افتد و بازیکنان تمام تلاش خود را کردند.

فتاحی ادامه داد: از زمانی که آقای فتح الله زاده آمدند دو جایزه برای بچه ها پرداخت شده و فقط پاداش بازی با هواداران و سوپرجام باقی مانده است. حق بیمه خارجی ها و بخشی از مطالبات آقای ساپینتو نیز پرداخت شد. Super Bowl Triple Bonus و Fan Game تنها پاداش هایی هستند که هنوز پرداخت نشده اند. آقای فتح الله زاده از روزی که آمدند با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کردند. آنها این پول را از باشگاه خرج نکردند و قرض کردند و به باشگاه آوردند.

وی با درخواست کمک از وزارت ورزش برای پرداخت بدهی سنگین استراماهونی تاکید کرد: پول آقای استراماهونی مبلغ زیادی است و از وزارت ورزش درخواست کمک کرده ایم. این نه برای زمان آقای آجورلو است و نه برای آقای فتح الله زاده. امیدوارم مثل پرسپولیس در این زمینه به استقلال کمک کنند.

آبی ها در صورت عدم پرداخت غرامت به استراماهونی با محرومیت از نقل و انتقالات و البته جریمه های سنگین مواجه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید