محسنی اژه‌ای فردا به استان اردبیل سفر می‌کند



رئیس قوه قضاییه در بیست و هشتمین سفر خود به استان فردا پنجشنبه به استان اردبیل سفر می کند.

محسنی ادجه ای فردا به استان اردبیل سفر می کند

به گزارش خبرگزاری موج


حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای در بیست و هشتمین سفر خود به استان از زمان تصدی ریاست قوه قضائیه، روز پنجشنبه (25 آذر) در رأس شورای عالی قضایی در یک سفر رسمی عازم استان اردبیل می شود.

در این سفر رئیس قوه قضائیه و سایر ضابطان ارشد قضایی برنامه هایی را برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان اردبیل ترتیب می دهند. همچنین دیدار با دانشجویان همزمان با روز دانشجو، حضور در جلسه شورای اداری، دیدار با قضات و ضابطان واحدهای قضایی و حضور در جلسه شورای قضایی از جمله برنامه های این سفر است. قضات به استان اردبیل.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای از ابتدای ریاست جمهوری خود مشغول به کار بوده است. قضایی در 19 تیر 1400 به طور رسمی به استان های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز، کردستان، آذربایجان شرقی و کرمان سفر کرد. . ساخته شده است.

رئیس قوه قضاییه در دوره جدید علاوه بر سفرهای رسمی در استان که با شورای عالی قضایی انجام می شود، سفرهای غیررسمی و غیر رسمی را نیز در برنامه کاری خود قرار داده است. استان های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی (2 بار)، خراسان شمالی، مازندران، فارس و گلستان نیز استان هایی هستند که رئیس قوه قضائیه در دوره گذشته بدون تشریفات و غیررسمی از این مناطق بازدید کرده است. .

نکته کلی کلیه سفرهای استانی رئیس کل دادگستری در دوره جدید اعم از سفرهای رسمی با شورای عالی قضایی و سفرهای غیر رسمی و غیر رسمی برای دیدار مستقیم و غیرمستقیم با مردم سراسر ایران اسلامی و رفع سوالات و مشکلات حقوقی و قضایی آنان همچنین اتخاذ رویکرد مشکل محور و تخصصی به چالش ها و آسیب های موجود که به نوعی با وظایف و مسئولیت های دستگاه قضایی به ویژه در حوزه حمایت از حقوق عامه مرتبط است.



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.