محصولات Thi Thé یک معجزه در جلوگیری از ریزش موی ارثی است

محصولات Thi Thé یک معجزه در جلوگیری از ریزش موی ارثی است

چرا رنج روزش مو مونشان دادنومتر؟

در بیشتر موارد ریزش مو ارثی است که در افراد سن بالا و رسیدن به سن بلوغ و ترشح هورمون قابل مشاهده است. امروزه از نظر علمی ثابت شده است که عامل اصلی ریزش موی ارثی هورمونی به نام تستوسترون است.

تستوسترون اضافی در بدن به دی هیدروتستوسترون (DHT) تبدیل می شود و در فولیکول های مو تجمع می یابد و منبع انرژی آنها را مسدود می کند و در عین حال فاز رشد مو را کوتاه می کند. این عامل می تواند منجر به ریزش کامل مو یا طاسی شود.

برای جلوگیری از ریزش مو، باید اثرات مضر DHT را کنترل کنید. اما آیا چنین چیزی ممکن است؟ چگونه می توان این هورمون را به گونه ای کنترل کرد که اثرات منفی آن بر روی فولیکول های مو از بین برود؟

این کار را به محصولات Thi Tha بسپارید!

اس ثو آره به موو خودم انرژیو دیودی

اکنون که علت اصلی ریزش مو مشخص شده است، زمان آن رسیده است که کنترل خود را در دست بگیرید. محصولات تیهه از مواد و فرمولاسیون هایی ساخته شده اند که در کنترل اثرات مضر دی هیدروتستوسترون کاملا موثر بوده و انرژی و استحکام مورد نظر را به ریشه مو می دهند.

در تولید این محصولات از ترکیباتی مانند کمپلکس کافئین، پروکپیل 3 درصد و عصاره نعناع استفاده می شود. این ترکیبات در انرژی بخشیدن به موها و جلوگیری از ریزش مو بسیار موثر هستند. در زیر توضیح مختصری در مورد هر یک ارائه شده است:

مجتمع قهوهون

کمپلکس کافئین از کافئین، روی و آمیدهای نیاسین تشکیل شده است و از چندین جهت از ریشه مو در برابر آسیب و ریزش محافظت می کند. شاید مهم ترین عملکرد کمپلکس کافئین هدایت DHT و انرژی بخشیدن به فولیکول های مو باشد. این کمپلکس با تاثیر مستقیم بر روی ریشه مو، محرک رشد مو، افزایش فاز رشد مو و افزایش سرعت رشد مو است که اغلب در مدل های ارثی ریزش مو استفاده می شود.

به طور کلی، اگر از ریزش موی ارثی رنج می برید و احساس می کنید راه حلی برای آن وجود ندارد، باید در باورهای خود تجدید نظر جدی کنید. شامپوهای کافئین دار انرژی و زیبایی لازم را به موها می بخشند.

کپروکپول CHوکیت؟

پروکاپیل یک مجموعه پپتید-ویتامین است که به طور طبیعی باعث افزایش انرژی و رشد مو می شود. این مجموعه مسئول مهار اثرات مخرب دی هیدروتستوسترون، تقویت فولیکول های مو، کند کردن روند پیری و کنترل طیف گسترده ای از انواع ریزش مو است.

آزمایشات مختلفی با پروکپیل انجام شده است و بهترین نتایج برای کنترل ریزش مو و انرژی بخشی به ریشه مو با استفاده از پروکپیل 3 درصد مشاهده شده است و قابل توجه است که استفاده از پروکپیل 3 درصد در فرمولاسیون محصولات تیهه کاملا رعایت شده است.

استخراج کردن و خیر

عصاره نعناع یکی دیگر از موادی است که برای استفاده در فرمولاسیون محصولات آویشن در نظر گرفته شده است. این ماده باعث افزایش جریان خون مویرگی در سطح پوست سر می شود که با احساس خنکی و طراوت همراه است.

ثو آره چگونه؟ عمل موآهسته. تدریجی؟

این شامپوها توانایی نفوذ و جذب از طریق سطح پوست سر و فولیکول های مو را برای مدت کوتاهی که پوست سر خود را می شویید دارند.

کمپلکس کافئین تنها 2 دقیقه طول می کشد تا در مدت زمان کوتاهی از طریق فولیکول ها جذب شود که این میزان در محصولات با کافئین پلاس حاوی 3 درصد پروکاپیل تا 5 دقیقه می رسد.

در فرمولاسیون محصولات تیهه از موثرترین مواد برای تامین انرژی و جلوگیری از ریزش مو استفاده شده است، در حالی که در ترکیب محصولات تی تی از ماده ای استفاده نشده است که عوارض جانبی داشته باشد.

محصولات Caffeine Plus Thi از ترکیب کافئین کمپلکس و 3% پروکاپیل استفاده می کنند.این فرمولاسیون با شماره 103894 در اداره ثبت اختراعات ثبت شده است.

ترکیب این دو کمپلکس باعث ایجاد هم افزایی برای جلوگیری از طیف وسیعی از انواع ریزش مو و از سرگیری رشد فولیکول های ضعیف شده می شود.

محصولات Thihe همچنین برای افرادی که تحت عمل کاشت مو قرار گرفته اند نیز قابل استفاده است و فولیکول ها را انرژی و تقویت می کند.

بنابراین، با کمک این شامپوها نه تنها می توانید از ریزش موی ارثی جلوگیری کنید.

شما این کار را انجام خواهید داد، اما موهایی پرانرژی، قوی و زیباتر خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید