محصولات Thi Thé یک معجزه در جلوگیری از ریزش موی ارثی است

ساعت: 19:08
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795917

برای جلوگیری از ریزش مو باید اثرات مضر DHT را کنترل کنید، اما آیا این امکان وجود دارد؟ چگونه می توان این هورمون را به گونه ای کنترل کرد که اثرات منفی آن بر روی فولیکول های مو از بین برود؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گفته می شود که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، بنابراین پیشگیری از ریزش مو بسیار موثرتر از کاشت مو یا سایر اقدامات بعد از طاسی است. اگر موهای شما ضعیف است و به دنبال راهی برای جلوگیری از ریزش مو هستید، محصولات آویشن به آنها انرژی لازم برای توقف چرخه ریزش مو را می دهد..

چرا رنج روزش مو مونشان دادنومتر؟

در بیشتر موارد ریزش مو ارثی است که در افراد در سنین بالا و رسیدن به سن بلوغ و ترشح هورمون قابل مشاهده است. امروزه از نظر علمی ثابت شده است که عامل اصلی ریزش موی ارثی هورمونی به نام تستوسترون است..

تستوسترون اضافی در بدن به دی هیدروتستوسترون تبدیل می شود (DHT) تبدیل شده و در فولیکول های مو تجمع می یابد و منبع انرژی آنها را مسدود می کند و در عین حال فاز رشد مو را کوتاه می کند. این عامل می تواند منجر به ریزش کامل مو یا طاسی شود.

برای جلوگیری از ریزش مو، باید اثرات مضر هورمون ها وجود داشته باشد DHT کنترل. اما آیا چنین چیزی ممکن است؟ چگونه می توان این هورمون را به گونه ای کنترل کرد که اثرات منفی آن بر روی فولیکول های مو از بین برود؟

این کار را به محصولات Thi Tha بسپارید!

اس ثو آره به موو خودم انرژیو دیودی

4bf1dcdc e584 4202 ae91 de21c2ca4418 خبر خاکستری

اکنون که علت اصلی ریزش مو مشخص شده است، زمان آن رسیده است که کنترل خود را به دست بگیرید. محصولات تیهه از مواد و فرمولاسیون هایی ساخته شده اند که در کنترل اثرات مضر دی هیدروتستوسترون کاملا موثر بوده و انرژی و استحکام مورد نظر را به ریشه مو می دهند. .

در تولید این محصولات از ترکیباتی مانند کمپلکس کافئین، پروکپیل 3 درصد و عصاره نعناع استفاده می شود. این ترکیبات در انرژی بخشیدن به موها و جلوگیری از ریزش مو بسیار موثر هستند. در ادامه به توضیح مختصر هر یک می پردازیم:

مجتمع قهوهون

کمپلکس کافئین از کافئین، روی و آمیدهای نیاسین تشکیل شده است و می تواند به روش های مختلفی از آسیب و ریزش ریشه مو جلوگیری کند. شاید مهم ترین عملکرد کمپلکس کافئین هدایت هورمون ها باشد DHT و به فولیکول های مو انرژی می دهد. این کمپلکس با تاثیر مستقیم بر روی ریشه مو باعث تحریک رشد مو، افزایش فاز رشد مو و افزایش سرعت رشد مو می شود که اغلب برای استفاده در مدل های ارثی ریزش مو استفاده می شود..

به طور کلی، اگر از ریزش موی ارثی رنج می برید و احساس می کنید راه حلی برای آن وجود ندارد، باید در باورهای خود تجدید نظر جدی کنید.. شامپوهای کافئین دار انرژی و زیبایی لازم را به موها می بخشند.

کپروکپول CHوکیت؟

پروکاپیل یک مجموعه پپتید-ویتامین است که به طور طبیعی باعث افزایش انرژی و رشد مو می شود. این مجموعه مسئول مهار اثرات مخرب دی هیدروتستوسترون، تقویت فولیکول های مو، کند کردن روند پیری و کنترل طیف گسترده ای از انواع ریزش مو است..

آزمایشات مختلفی با پروکپیل انجام شده است و بهترین نتایج برای کنترل ریزش مو و انرژی بخشی به ریشه مو با استفاده از پروکپیل 3 درصد مشاهده شده است و لازم به ذکر است که استفاده از پروکپیل 3 درصد در فرمولاسیون محصولات Thi Tha کاملاً می باشد. احترام.

استخراج کردن و خیر

عصاره نعناع یکی دیگر از موادی است که در فرمولاسیون فرآورده های آویشن مفید تلقی می شود.. این ماده باعث افزایش جریان خون مویرگی در سطح پوست سر می شود که با احساس خنکی و طراوت همراه است..

ثو آره چگونه؟ عمل موآهسته. تدریجی؟

این شامپوها توانایی نفوذ و جذب از طریق سطح پوست سر و فولیکول های مو را برای مدت کوتاهی که پوست سر خود را می شویید دارند.

کمپلکس کافئین تنها 2 دقیقه طول می کشد تا در مدت زمان کوتاهی از طریق فولیکول ها جذب شود که این میزان در محصولات با کافئین پلاس حاوی 3 درصد پروکاپیل تا 5 دقیقه می رسد.

363589e1 82a6 4c10 9fcf 44d9c6a7fc02 خبر خاکستری

در فرمولاسیون محصولات ثو آره موثرترین مواد برای تامین انرژی و جلوگیری از ریزش مو استفاده می شود و در ترکیب فرآورده های آویشن از هیچ ماده ای با عوارض جانبی استفاده نشده است.

محصولات Caffeine Plus Thi از ترکیب کافئین کمپلکس و 3% پروکاپیل استفاده می کنند.این فرمولاسیون با شماره 103894 در اداره ثبت اختراعات ثبت شده است.

ترکیب این دو کمپلکس باعث ایجاد هم افزایی برای جلوگیری از طیف وسیعی از انواع ریزش مو و از سرگیری رشد فولیکول های ضعیف شده می شود.

محصولات Thihe همچنین می تواند برای افرادی که تحت کاشت مو قرار گرفته اند استفاده شود و فولیکول ها را انرژی و تقویت می کند.

بنابراین، با کمک این شامپوها نه تنها می توانید از ریزش موی ارثی جلوگیری کنید.

شما این کار را انجام خواهید داد، اما موهایی پرانرژی، قوی و زیباتر خواهید داشت .

دیدگاهتان را بنویسید