محله ستاره سرخ سابق مسحور شده است!

محله ستاره سرخ سابق مسحور شده است!

آپارتمان مجلل فیل نویل در منچستر یک دهه است که فروخته نشده است. ستاره سابق منچستریونایتد که اکنون 45 سال دارد، قیمت یک آپارتمان در شهر دینسگیت منچستر را بیش از 5.25 میلیون کاهش داده است.

اما علیرغم افزایش قیمت مسکن، امشب یک کارشناس برجسته املاک به نویل، سرمربی اینتر میامی که 5.25 میلیون خانه در هیل چشایر نیز دارد، هشدار داد که دوباره قیمت ها را کاهش دهد. جاناتان رولاند گفت: «بازار مرکزی منچستر اخیراً رو به کاهش بوده است، زیرا مردم در طول همه‌گیری از کارفرمایان اصلی دور بودند. اما در سال 2021 شاهد بازگشت سریع قیمت ها بودیم و تقاضا به اوج خود رسید. این سوال را ایجاد می کند که چرا املاک نویل برای فروش نیست. دلیل اصلی باید قیمت باشد. هر ملک با قیمت مناسب فروخته می شود، بنابراین قیمت اولین چیزی است که من با آن شروع می کنم. بعد، آیا آنها بیشترین شهرت را دارند؟ خریداران عاشق املاک متعلق به افراد مشهور هستند، به خصوص اگر طرفدار باشند. بنابراین نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح بین المللی نیز باید تبلیغ شود، زیرا منچستریونایتد طرفداران ثروتمند زیادی در خارج از کشور دارد. در حال حاضر، این ملک ممکن است تنها برای تعداد کمی از خریداران در سراسر جهان مناسب باشد و به لطف تحریم های اخیر علیه خریداران روسی، این تعداد اندک حتی کمتر شده است.

نویل در ابتدا آپارتمان خود را در دینزگیت در سال 2012 به قیمت خیره کننده 44 میلیون دلار فروخت. او قبلاً دو بار قیمت درخواستی را کاهش داده است و اکنون آماده است تا پیشنهادات 2.75 میلیون یورویی را بپذیرد و به دیوید بکهام در اینترمیامی بپیوندد.

نویل در ژانویه موافقت کرد که مربی تیم متعلق به هم تیمی سابقش باشد. مربی سابق زنان بریتانیایی که اکنون در فلوریدا زندگی و کار می کند، از اینکه بالاخره می تواند از اموال خود در منچستر خلاص شود، ناامید است. این آپارتمان تریبلکس شگفت انگیز دارای چهار اتاق خواب زیبا و سه حمام است که در سه طبقه در طبقات 44، 45 و 46 ساختمان واقع شده است. این ملک شیشه ای 413 متری از کف تا سقف، منظره بی نظیری از افق منچستر از این ارتفاع دارد. اتاق خواب مستر آپارتمان دارای کمد دیواری بزرگ، آپارتمان جادار و حمام بیضی شکل است. این خانه همچنین دارای بالکن های خصوصی برای لذت بردن از هوای تازه، اتاق رختشویی و دفتر خانه است. همچنین یک گاراژ جداگانه قابل قفل برای پارکینگ نگهبانی وجود دارد.

این ساختمان همچنین خانه هتل هیلتون است که به ساکنان آن سوی برج اجازه می دهد تا از امکانات فوق العاده ای مانند استخر، سالن بدنسازی و بار با هزینه اضافی بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید