محمدرضا عارف: آزمایش حجاب اجباری شکست خورد/ برای مردم خط و نشان نکشید

محمدرضا عارف: آزمایش حجاب اجباری شکست خورد/ برای مردم خط و نشان نکشید

عارف گفت: همان کسانی که مسئولان را به عرش می برند، اگر روی بیاورند می توانند مسئولان را از عرش به فرش بکشانند.

محمدرضا عارف گفت: همه خیرخواهان ایران باید به فکر حفظ تمامیت ارضی کشورمان باشند و این امر جز با همبستگی ملی محقق نمی شود.

وی با اشاره به نقش و رهبری مردم در 4 دهه اخیر خاطرنشان کرد: باید اذعان کنیم که قدر مردم کشورمان را که در سخت ترین شرایط در عرصه های مختلف خالصانه حضور داشتند را ندانستیم و آنچه تاسف آورتر است که برای این بزرگواران هم خط و نشان می کشند.

یکی از اعضای شورای تشخیص استعدادها تصریح کرد: باید بپذیریم که نسل جدید شیوه زندگی متفاوتی را برگزیده است و مقابله با این نسل و خط کشی برای آن قطعاً به تعمیق شکاف منجر می شود.

رئیس بنیاد امید ایرانیان معتقد است: با وضعیت نامناسب معیشتی مردم که ناشی از ناکارآمدی دولت واحد است، مقابله با سبک زندگی بخشی از جامعه و استفاده از زور نتیجه ای جز این ندارد. برای تقویت فضای دوقطبی در جامعه.

عارف با اشاره به تجربه ناموفق در خصوص حجاب گفت: حوادث تلخ سال گذشته باید تجربه ای برای همگان به ویژه مسئولان و نهادهای ذیربط باشد نه اینکه با زور و اجبار با حجاب برخورد شود که این گونه تجارت ها را به دنبال خواهد داشت. نتایج منفی

وی با بیان اینکه ملت ایران بر گردن همه مسئولان حق بزرگی دارند تاکید کرد: همان مردمی که مسئولان را بر تخت سلطنت نشاندند اگر پشت کنند می توانند مسئولان را روی فرش از تخت سلطنت کنار بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید