مخالفت با ولادت با زندگی حضرت زهرا (س) منافات دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش «نسیم هنداب»، حجت الاسلام ماشااله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان مرکزی یکشنبه شب در تعطیلات کوثر در هنداب ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) گفت: حضرت زهرا مادر ائمه اطهار است. ، که در روز بیستم جمادی الثانی به دنیا آمد.

وی با اشاره به اینکه تمام کلمات سوره قطر منحصر به حضرت زهرا(س) است، گفت: کافران به پیامبر صلی الله علیه و آله تهمت زدند که نسل پیامبر شکسته شد، اما خداوند متعال به پیامبر رو کرد و گفت: کوثر را به تو دادیم. حضرت علی (ع) مادر 11 امام است.

عبدی خاطره ای از دوران دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: قبل از شروع عملیات والفجر 8 به حاج قاسم گفتند ماه کامل شده است. اروند رود حسود. غواصان چگونه از اروند عبور خواهند کرد؟» حاج قاسم گفت: قسم به ماه چهاردهم و موج دریا در سمت شکسته حضرت زهرا(س)، هوا تاریک شد و امواج آرام شد و رزمندگان به آرامی گذشتند. از طریق اروند.

وی افزود: در عملیات کربلای 4 رزمنده شکست خوردند. دو هفته بعد عملیات کربلای 5 با رامس یا زهرا (س) آغاز شد. در این عملیات حاج قاسم با تک تک رزمندگان حضرت زهرا (س) بیعت کرد. این عمل یکی از بهترین ها بوده و به موفق ترین عمل تبدیل شده است.

وی گفت: پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در حدیثی فرمودند: حضور دختر در خانه 12 رحمت نازل می شود و اگر در یک خانه 3 دختر باشد بهشت ​​بر پدر و مادر واجب می شود. . مخالفان ولادت در واقع مخالف قرآن و حضرت زهرا (س) و مخالف اخلاق حضرت زهرا (س) هستند.

عبدی گفت: مردم به دلیل فقر مالی تمایلی به بچه دار شدن ندارند. خداوند در آیه 151 سوره انام به این افراد پاسخ داد و فرمود:نَحْنُ نَرْزُقُکُمْ وَ إِیَّاهُمْ » ما روزی دهنده هستیم.

وی افزود: افرادی هستند که می گویند ما نمی توانیم بچه تربیت کنیم بهانه است امروز در بحث تربیت بچه ابزارهای زیادی وجود دارد.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: غذای حلال، محیط زیست سالم، خانه امن، آراستن والدین به مسائل دینی، نامگذاری فرزندان بر اساس نام و القاب حضرت زهرا و ائمه می تواند در تربیت صحیح فرزندان موثر باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید