مدارس را ملزم کنید یک روز در هفته در کلاس شرکت کنند

مدارس را ملزم کنید یک روز در هفته در کلاس شرکت کنند

روز جدید مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه آموزش حضوری اجباری است، در پاسخ به اینکه برخی از مدارس هفته ای یک یا دو ساعت برای رفع اشکال فرصت دارند، گفت: این کار غیرقانونی است و دانش آموزان نباید کمتر از آن باشند. یک روز در مدرسه باشید این الزام برای همه مدارس اعمال می شود و اهمیتی ندارد.

عبدالرضا فولاوند با اشاره به تمرینات در دوران تاج گذاری گفت: امسال مقرر شد با مجوز ستاد ملی مبارزه با تاج، تمرینات حضوری به تدریج و به آرامی از سر گرفته شود.

وی افزود: در این راستا پروتکل های بهداشتی و مدارس ابلاغ شده و آموزش های لازم داده شده و از منطقه مجوز گرفته و بازگشایی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه آموزش حضوری اجباری است، در پاسخ به اینکه برخی مدارس تنها یک یا دو ساعت در هفته برای حل مشکلات فرصت دارند، گفت: غیرقانونی است و دانش آموزان نباید کمتر از یک ساعت در مدرسه حضور داشته باشند. روز این الزام برای همه مدارس اعمال می شود و اهمیتی ندارد.

فولاوند پیش از این در گفت و گو با مدیران آموزش و پرورش تاکید کرده بود که هیچ مدرسه ای نباید فقط برنامه آموزش مجازی داشته باشد. مدرسه می تواند پس از بررسی شرایط و تایید بهداری منطقه با روش های مختلفی که در فرم بازگشایی بخشنامه ای برای شما ارسال می شود، نوع حضور دانش آموزان را انتخاب کند.

وی افزود: دانش آموزان نباید فقط یک تا دو ساعت در هفته به مدرسه بیایند. باید کلاس را متناسب با حجم کلاس تقسیم کنیم و نکات بهداشتی را رعایت کنیم و دانش آموزان حداقل یک روز در هفته در مدرسه حضور داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: ضمن اینکه کسب رضایت والدین برای حضور در مدرسه نیز غیرقانونی است. ما باید به والدین اطمینان دهیم که همه پروتکل ها در مدرسه رعایت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید