نظارت بر بازار واقعی نیست / شرکت های خدماتی ملزم به همراهی تولیدکنندگان هستند

وی افزود: لوازم خانگی باید نقش خود را به خوبی برای رضایت مردم ایفا کنند، پیگیری و پیشگیری لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت، کمک به تولیدکننده و عدم افزایش قیمت انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: شرکت های خدماتی مانند نفت، گاز، آب، برق، نفت، گاز و… آنها ملزم به همکاری کامل با تولیدکنندگان برای جلوگیری از افزایش قیمت و افزایش تولید هستند.

فتوحی تصریح کرد: نیازمند واردات محصولاتی مانند سیستم های سرمایشی و گرمایشی هستیم که در داخل کشور نیز تولید و توسط تولیدکنندگان داخلی با قیمت بالا به فروش می رسد.

وی ادامه داد: نظارتی که در بازار انجام می شود نظارت واقعی نیست، دستگاه های نظارتی باید کنترل کننده، هدایت کننده و هدایت کننده باشند و پاسخی بدهند که جامعه بپذیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به افزایش قیمت مواد شوینده گفت: مشکلاتی که در کارخانه های شوینده وجود دارد باید مورد توجه قرار گیرد و کمک کنیم تا از افزایش قیمت بیشتر نکنند. که و برای نظارت بر این صنایع نیز

وی با اشاره به نیاز بازار در ایام محرم بیان کرد: باید از این پس اقدام و پیگیری لازم صورت گیرد تا در ایام محرم و صفر مشکلی برای اقلام نداشته باشیم.

فتوحی تصریح کرد: محصول الکترونیکی باید به صورت ویژه با استانداران پیگیری و به آنها ابلاغ شود تا به طور کامل در استان اجرایی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید