مدارس و دانشگاه ها در تاریخ مقرر بازگشایی خواهند شد


ساعت: 13:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884925

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مدارس و دانشگاه ها در موعد مقرر بازگشایی می شوند، گفت: هیچ عذری نباید مانع کلاس های حضوری شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز شنبه در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به شرایط جدید شیوع کرونا در کشور گفت: همه مردم باید به تمامی نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توجه ویژه داشته باشند. ، هنگام استفاده از ماسک در اماکن عمومی و به ویژه با توجه نزدیک به ایام محرم این ملاحظات دقت بیشتری دارد هیئت مدیره و عبادتگاه ها باید رعایت شوند.

او همچنین دوز یادآوری واکسن را تجویز کرد لهجه و از وزارت بهداشت پرسید به ارائه خدمات بهتر به شهروندان، تهیه واکسن های لازم و افزایش مراکز واکسیناسیون باید در اولویت قرار گیرد.

رئیس جمهور همچنین به افزایش سفرهای خارجی و همچنین زیارت اماکن متبرکه در ایام محرم و اربعین حسینی اشاره کرد. تست در نقاط ورودی برای جلوگیری از ورود نژاد او معتقد است بیماری جدید برای کشور ضروری است.

رئیسی با قدردانی از مشارکت کنندگان در طرح شهید سلیمانی در سراسر کشور اجرای این طرح را موفقیت آمیز در زمینه آموزش، پیشگیری و غربالگری خواند و بر تامین اعتبارات لازم در این حوزه و ادامه اجرای آن تاکید کرد. لهجه یک قرارداد

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در زمان مقرر تاکید کرد و اظهار داشت: تمامی الزامات بازگشایی زمان مراکز آموزشی باید در نظر گرفته شود. هیچ بهانه ای نباید مانع از برگزاری کلاس ها به صورت حضوری شود.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید