مدافع بدبخت به پرسپولیس و سپاهان می رسد

مدافع بدبخت به پرسپولیس و سپاهان می رسد

سامان فلاح مدافع خوش آتیه خودروسازان چند روز مانده به پایان سال 1401 دچار سانحه شد، هرچند پس از معاینات پزشکی مشخص شد فلاح هیچ گونه شکستگی در بدنش ندارد، اما از آنجایی که این بازیکن از روی زمین پرتاب شده است. خودرو در این حادثه که باعث واژگونی خودرو شد، آثار کبودی و جای زیادی بر بدن وی وجود دارد.

در این شرایط فالا در خانه استراحت می کند و در تمرینات پیکان شرکت نمی کند تا شرایط بدنی گذشته را به دست آورد و بتواند به فوتبال بازگردد.

سرمربی پیکان معتبی حسینی امروز در نشست خبری خود اعلام کرد که مدافع ملی پوش تیمش حدود یک ماه دیگر می تواند به میدان برود.

از سوی دیگر با اعلام برنامه لیگ برتر مشخص شد که پیکان در روزهای 26 و 23 اردیبهشت ماه دو دیدار مهم مقابل پرسپولیس و سپاهان برگزار خواهد کرد.

نکته ویژه در مورد سامان فلاح این است که با بهبودی کامل و بازگشت به تمرینات در پیکان و با توجه به زمان اعلام شده از سوی سرمربی کوهورسازان برای بازگشت، این مدافع دوباره می تواند تیمش را در دو دیدار مهم مقابل پرسپولیس و سپاهان همراهی کند.

فردا (پنجشنبه) در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، پکان میزبان باشگاه فوتبال خوزستان است و باید دید در غیاب فلاح مجتبی حسینی چه تغییراتی در خط دفاعی تیمش ایجاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید