مدال نقره جام ریاست جمهوری به فاطی پور رسید


ساعت: 19:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898372

مسابقات جودو جام ریاست جمهوری تاجیکستان از صبح امروز دوشنبه 7 شهریورماه در شهر خجند آغاز شد و تیم ملی جودو کشورمان با سه نماینده در این مسابقات شرکت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، مسابقات جودو جام ریاست جمهوری تاجیکستان از صبح روز دوشنبه 7 شهریورماه در شهر خجند آغاز شد و تیم ملی جودو کشورمان با سه نماینده در این مسابقات شرکت کرد. .

مهدی فاتی پور نماینده وزن 81 کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان امروز در فینال جام ریاست جمهوری تاجیکستان به مصاف نماینده میزبان رفت و در نهایت به مدال نقره این دوره از مسابقات دست یافت.

فتحی پور در مبارزه نخست «نجم الدین محمد شریف» از تاجیکستان را شکست داد و به دور دوم راه یافت. در راند دوم حریف فتحی پور حاضر به مبارزه با او نشد.

نماینده کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف نماینده ازبکستان رفت و با شکست “توگایف” راهی نیمه نهایی شد.

فتحی پور در مرحله نیمه نهایی توانست در ثانیه های پایانی “غنیجان غنی اف” از تاجیکستان را حذف کند و راهی فینال مسابقات شود.

فاطی پور در فینال این مسابقات به مصاف “همروز رجب اف” از تاجیکستان رفت و در نهایت به مدال نقره دست یافت.

لازم به ذکر است که آرش میراسماعیلی سرپرست فدراسیون جودو نیز امروز دوشنبه به جمع تیم ملی اضافه شد.

حسین کومی به عنوان مربی در تیم ملی حضور دارد. بابک مهاجری رئیس کمیسیون داوران نیز در این ماموریت به همراه تیم ملی حضور دارد.

همچنین فردا سه شنبه بیست و نهم شهریور ماه قاسم باغچکی نماینده وزن 91- کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه به مصاف جودوکاری از تاجیکستان می رود.

دیدگاهتان را بنویسید