مدرسه ششم ابتدایی شهید علی لندی در حمیر افتتاح شد

ساعت: 13:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806743

همزمان با دهه مبارک فجر پروژه عمرانی پایه ششم دبستان شهید علی لندی به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; این مراسم ظهر امروز با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سید فهردالدین هاشمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدرسه هرمزگان، سید عبدالله هاشمی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، نماینده مردم هرمزان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. نماینده اسلامی مجلس شورای هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی ایذه در شهرستان بندرحمیر به بهره برداری رسید.

هاشمی در این مراسم با اشاره به اینکه این مدرسه با مشارکت شرکت سیمان هرمزگان و اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان ساخته شده است، افزود: مدرسه شش کلاسه شهید لندی با زیربنای 420 متر مربع در چهل و سومین بهار پیروزی شکوهمند اسلام افتتاح شد. انقلاب در هرمزگان تقدیم دانش آموزان این مرز و بوم شد.

وی همچنین گفت: برای اجرای این پروژه 42 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان از رشادت و از خودگذشتگی این نوجوان 15 ساله تجلیل کرد و تاکید کرد: همه ما که باید با هم ارتباط داشته باشیم و از دانش آموزان بگوییم.

هاشمی گفت: به پاس فداکاری یک نوجوان دلیر، شهید علی لندی یکی از مدارس استان هرمزگان در شهرستان بندر حمیر به نام این شهید نامگذاری شد.

باید بگویم؛ علی لندی، نوجوان اهل ایذه پس از آتش سوزی در خانه همسایه، ققنوس را روشن کرد تا دو زن همسایه گرفتار در آتش را نجات دهد. او این دو زن را نجات داد اما خود دچار سوختگی شدید شد و کمی بعد به دلیل جراحات شدید به دیدار معبود شتافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید