منبع فداکاری شهید لندی در تفکر بسیجی است

زمان: 17:51
منتشر شده در: 1400/07/20
کد خبر: 1775641

هودابنده گفت: “شهید لندی به عنوان الگویی برای همه دانش آموزان ، در این برهه حساس که جان مردم در خطر بود ، سرمایه ثابت خود را فدا کردند و دیگران را نجات دادند و این تفکر بسیجی است.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قاسم علی هودابنده ، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ، صبح امروز در مراسم اسکن همکلاسی خوب عصر امروز ، با توزیع 15000 بسته لوازم التحریر که توسط بسیج دانش آموزان در مدرسه خانواده کافلی سازماندهی شده بود ، گفت: “مهر ماه ماه دوستی و ماه حضور دانش آموزان در کلاس های درس ، و اکتبر – پاییز فصول ، بهار آموزش و نوروز روز دانش و خرد است.

وی با اشاره به فعالیت های رسمی آموزش و پرورش در مهرماه ، افزود: فعالیت دانش آموزان و معلمان برای کمک به دانش آموزان نیازمند همواره گسترده بوده است و امسال با تلاش برای بسیج دانش آموزان ، یک همکلاسی مهربان شکل می گیرد که این اقدام خداپسندانه است. “

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه همزمان با مهر ماه ، بسیج محل ایثار و عشق است و به نیازمندان کمک می کند و به دیگران کمک می کند ، گفت: آنها از همان اقدامات شروع می کنند.

وی افزود: شهید لندی مانند همه دانش آموزان در آن لحظه حساس که جان مردم در خطر بود از کنار سرمایه اصلی خود عبور کرد و دیگران را نجات داد و این تفکر بسیجی است.

هدابنده خاطرنشان کرد: در ابتدای شیوع بیماری کرونر قلب ، ادارات بسیج در کارگاه ها و هنرستان های هنری برای ارائه ماسک هایی برای رفع این مشکل کار کردند و این نمونه ای از اقدام بسیج است. در حومه مشهد از لوازم التحریر استفاده می کردند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید