مدیران باید با مردم ارتباط بی‌واسطه داشته باشند و تکریم ارباب رجوع را به نحو احسن انجام دهند

سرپرست فرمانداری تاکستان:

سرپرست فرمانداری تاکستان گفت:مردم داری یکی از اصول اساسی در دولت مردمی است و ما باید در این زمینه تمام تلاش خود را داشته باشیم.


به گزارش خبرگزاری موج قزوین،سید جمال الدین سرپرست فرمانداری تاکستان در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور معاونین فرماندار، بخشداران، شهرداران و سایر مدیران شهرستانی برگزار شد با اشاره به فرهنگ حاکم بر دولت سیزدهم گفت: مردم داری یکی از اصول اساسی در دولت مردمی است و ما باید در این زمینه تمام تلاش خود را داشته باشیم.

 حسینی با بیان اینکه مسئولان باید پای کار مردم، نظام و انقلاب باشند، تصریح کرد: مدیران باید با مردم ارتباط بی‌واسطه داشته باشند و تکریم ارباب رجوع را به نحو احسن انجام دهند؛ 

وی ضمن اشاره به لزوم داشتن ئحدت رویه در پیگیری امور شهرستان گفت: لازم است  مدیران در انجام امورات بین دستگاهی حتما هماهنگی لازم را با فرمانداری داشته باشند تا از انجام کارهای جزیره‌ای پرهیز شود.

این مسئول افزود: در راستای نظارت هرچه بیشتر، مجموعه فرمانداری تا پایان سال از همه ادارات به صورت سرزده بازدید می‌کند و در این راستا چک لیست های نظارتی تکمیل و تذکرات لازم به ادارات شهرستان ارائه خواهد شد.

حسینی در ادامه با اشاره به وقایع غزه گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در کشتن زنان و کودکان محکوم است، ملت بزرگ ایران همواره پشتیبان ملت فلسطین است و از آنها پشتیبانی می‌کند. 

این مسئول خاطر نشان کرد: جنایات اسرائیل نمی تواند جلوی موفقیت های رزمندگان فلسطینی را بگیرد، امیدواریم رشادت‌های رزمندگان جبهه مقاومت و حماس به نتیجه نهایی برسد و شاهد پیروزی قاطع مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی باشیم.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید