مدیرعامل آبفای استان به عنوان مدیر اجرایی برتر در حوزه پژوهش معرفی شد

در جشنواره تجلیل از برگزیدگان حوزه پژوهش علمی و فناوری؛

در مراسم تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان قم، مدیرعامل شرکت آبفای استان به عنوان مدیر ارشد پژوهشی معرفی و تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری موج از استان قم

همزمان با هفته پژوهش و فناوری طی آیینی با حضور معاون وزیر علوم، استاندار قم و برخی مسئولان استانی، پژوهشگران و فناوران نمونه قم تجلیل شد.

در این مراسم که در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، حسن بختیاری مدیرعامل شرکت آبفای استان قم نیز به عنوان مجری برتر پژوهشی استان تجلیل و لوح امضای استاندار قم به وی اهدا شد.

سید محمد آقامیری در این لوح خطاب به مدیرعامل شرکت آبفای استان قم گفت: تولید علم، دانش و فناوری به عنوان موتور توسعه و منبع اقتدار، نیاز اصلی کشور و ارتقای جایگاه جهانی است. ایران اسلامی در جهان

استاندار قم در ادامه این تجلیل اظهار داشت: امروز میهن عزیزمان به یکی از قطب های علمی و فناوری جهان اسلام تبدیل شده است و جهاد علمی به فرموده مقام معظم رهبری یکی از بزرگترین وظایف و اولین رسالت دانشگاهیان است. ، دانشمندان و نخبگان در کنار.

در قسمت پایانی این مداحی، دکتر آقا میری انتخاب مهندس بختیاری را به عنوان مدیر عامل استان قم در حوزه علمی پژوهشی در سال 1402 تبریک گفت و از زحمات ایشان در عرصه علم و فناوری قدردانی کرد. : امیدوارم با استعانت از خداوند متعال همواره در عرصه پژوهش و شکوفایی علمی کشور موفق و سربلند و منشا خدمات ارزنده و ماندگار باشید.



آیا این خبر مفید بود؟