مدیرعامل جدید نیروگاه شازید رجایی قزوین معرفی شد

معاون تولید گرما شرکت مادرتخصصی با تشریح شرایط تولید برق در تابستان امسال گفت: امسال با توجه به کاهش بارندگی و ذخایر کم سدهای آبی، تابستان بحرانی بیش از 95 درصد را پیش رو داریم. نیروگاه های حرارتی در این شرایط وظیفه تولید برق در کشور را بر عهده دارند. لذا حضور علی فرهور مدیرعامل سابق نیروگاه شهید رجایی در شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران به عنوان مدیرعامل در این شرایط حساس و تجربه ارزشمند چندین ساله وی در تولید برق، فرصتی برای انجام برنامه ریزی مناسب و مطلوب توسط وی در این منطقه واحدهای نیروگاهی به طور کامل برای تولید تابستان امسال آماده خواهند شد.

وی افزود: مهندس فرهور یکی از مدیرانی بود که نظرات و پیشنهادات مناسبی را برای بهبود وضعیت فعلی صنعت برق ارائه کرد و همواره آینده نگر بوده و نیروگاه شهید رجایی نیز به عنوان یک مجموعه استاندارد در صنعت برق و برق شناخته می شود. مهمتر اینکه در این مجموعه ظرفیت انسانی خوبی ایجاد شده است.

اسکندری به وضعیت فعلی صنعت برق اشاره کرد و گفت: از صنعت برق که جمعیتی بالغ بر 80 میلیون نفر آن را تماشا می کنند، انتظارات زیادی وجود دارد. واقعیت این است که تولید برق حساس ترین بخش تولید کشور است. در واقع ما با موجود زنده ای به نام نیروگاه در ارتباط هستیم که باید آمادگی آن را برای پویایی و پایداری آن حفظ و ارتقا دهیم.

قائم مقام شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی ادامه داد: کلیه اقتصادی، اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و …. فعالیت در کشور وابسته به صنعت برق است که خوشبختانه خدمات مورد انتظار از این صنعت به خوبی ارائه می شود و از این نظر صنعت برق کشور سفید است و بزرگان کشور نیز از عملکرد این صنعت خرسند هستند.

وی گفت: حساسیت بخش تولیدی در صنعت برق از همه بخش های آن بالاتر است و از سوی دیگر عملکرد بهینه صنعت برق به دلیل وجود نیروی متخصص در این حوزه است که باید با آن مقابله کند. با نیروی کار و همکاران در بخش “تحقیق و حل صنعت.

اکندری با اشاره به تجربیات ارزنده ابوالفضل متبحا مدیرعامل جدید نیروگاه شهید رجایی افزود: یک مدیر خوب باید شجاعت تصمیم گیری را داشته باشد که خوشبختانه نتایج خوبی را که مهندس متبحا در تولید برق دارد.صنعت دارد. و نتایج خوبی که از ارائه آن داریم. «پیش بینی می کنیم سرعت پیش رو که قبلاً با حضور فرهور وجود داشت ادامه یابد و حتی افزایش یابد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید گرما در این برنامه با ابراز خرسندی وزیر نیرو از کارکنان این صنعت که با وجود تحریم ها و مشکلات مالی همواره این صنعت را با افتخار و پیشروی پیش می برند.

ابوالفضل متبها، مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی، دارای مدرک مهندسی مکانیک از دانشگاه تبریز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید