مراسم بزرگداشت شهید انقلاب اسلامی «شاهرو زرگام» در زندان مرکزی اراک برگزار می شود.


ساعت: 12:16
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914657

دبیر اردوی جهادی شهید لاجوردی استان مرکزی:

سید عباس حسینی گفت: همزمان با سالروز شهادت شاهرخ ضرغام انقلاب اسلامی اولین یادواره این شهید در زندان مرکزی اراک برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید عباس حسینی دبیر قرارگاه جهادی شهید لاجوردی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی از برگزاری اولین یادواره شاهرخ ضرگام انقلاب اسلامی در زندان مرکزی اراک خبر داد و گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به عنوان بهترین الگو برای جامعه، باعث شد تا جهادگران قرارگاه لاجوردی یادمان شهید ضرگام را برای اهالی زندان برپا کنند. اولین بار در زندان

وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری به جهاد تبیینی نیاز داریم و دشمن با جنگ شناختی و ترکیبی تلاش می کند جامعه اسلامی را تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین باید سبک زندگی شهدا را به بهترین نحو به جامعه منتقل کرد.

حسینی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از برنامه های محوری اردوی جهادی شهید لاجوردی در استان مرکزی عنوان کرد و اظهار داشت: تمامی برنامه های اجرا شده در سطح زندان ها بر اساس فرهنگ و سیره شهدا بوده و اخیرا برنامه ای به نام جام ورزش، شهید زین الدین برگزار شد که مورد استقبال زندانیان قرار گرفت.

دبیر قرارگاه جهاد مارتر لاجوردی استان مرکزی گفت: تمام تلاش جهادگران قرارگاه جهادی استان خدمت رسانی به زندانیان با هدف بازگرداندن آنان به آغوش جامعه و بازگرداندن زندگی سالم خواهد بود. در جامعه.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در سطح زندان، اهدای بسته های معیشتی در مناسبت های مختلف برای خانواده زندانیان، تامین جهیزیه، تعمیر منازل زندانیان، راه اندازی کارگاه های ایجاد اشتغال برای خانواده زندانیان و همچنین ایجاد بازارچه. برای فروش محصولات از جمله اقدامات اردوگاهی در سطح زندانهای استان بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید