مراسم بزرگداشت 13 آبان در بیش از 30 نقطه استان قزوین برگزار می شود.

ساعت: 17:17
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780793

غلامحسین شهسواری گفت: مراسم گرامیداشت یوم الله 13 آبان با شعار «مقاومت ملت ایران، راز زوال سلطه استکبار آمریکا» در بیش از 30 نقطه استان از نظر مشکلات بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامحسن شهسواری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ وی با تبریک به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی گفت: مراسم گرامیداشت 13 آبان و روز استکبار ملی با شعار “مقاومت ایران، راز زوال سلطه استکبار آمریکا” در بیش از 30 نقطه در استان برگزار می شود. با مشکلات سلامتی

وی افزود: تجمع بزرگ ضد استکباری مردم قزوین با سخنرانی خجت السلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم در روستاها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در قزوین.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: 13 آبان به فرموده مقام معظم رهبری نماد استکبار ستیزی آمریکا، روحیه تجاوزگری و تهاجم به ملت ها از جمله ملت ایران است.

وی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استکبارستیزی و برگزاری باشکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را محوری ترین رمز عزت و سعادت مردم جهان و پیشرفت و اقتدار ملت ایران می داند. .

شهسواری افزود: 13 آبان به دلیل وقوع سه واقعه مهم تاریخی در سه دوره مختلف از جمله تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343 توسط رژیم سرکوبگر، کشته شدن دانشجویان معترض به مداخله آمریکا در سال 57 از جایگاه ویژه ای برخوردار است. بنابراین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط شاگردان امام خمینی در سال 58.

13 آبان نماد عزت و اقتدار ملت ایران است

وی گفت: هر سه رویدادی که در 13 آبان رخ داد، هویت مشترک «استکبارستیزی» دارند و هر رویداد به نوبه خود نقش ویژه ای در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی دارد، بنابراین در تقویم ایران اسلامی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: 13 آبان امسال شرایط و حساسیت ویژه ای دارد و عقب نشینی متواضعانه آمریکا از افغانستان و انگیزه های شورشی دو قله استکبار یعنی رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه است. کوره های تاج نیز به توجه ویژه، طراحی هوشمندانه و اقدامات مدیریت شده در محل نیاز دارند.

وی گفت: امیدواریم امسال با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم جهان بار دیگر شاهد خلق حماسه ماندگار ملت بزرگ ایران اسلامی باشد و این مراسم با شکوه بیشتری برگزار شود. نسبت به سال های گذشته.”

شهسواری در پایان گفت: از مردم انقلابی دعوت می کنیم در مراسم 13 آبان امسال همیشه در صحنه استان قزوین حضور گسترده داشته باشند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید