مراسم سالگرد شهادت مدافع امنیت سید مهدی میرعباس در اراک برگزار می شود

ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790750

به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت مدافع امنیت سید مهدی میرعباسی، امشب مراسم یادبودی در گلزار مطهر شهدای اراک و شهدای مدافع حرم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; همزمان با چهارمین سالگرد شهادت مدافع امنیت سیدمهدی میرعباسی، مراسم یادبودی با سخنرانی سردار حسین اکبری کارشناس ارشد بین المللی و منطقه ای و تجلیل از قاضی علی دولت آبادی در گلزار شهدای گلزار شهدای کشور برگزار شد. شهدای مدافع حرم 15 با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

شهید والامکام میرعباسی از محافظان رشید پاسداران پادگان 42 قدر اراک، ناوشکن گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل 37 ساله در تاریخ 21 آذر 96 در مناطق عملیاتی غرب کشور در حین عملیات عالی الف. عملیات پاکسازی سطح مین پیکر مطهرش در بیست و سوم حزار سال 1375 با حضور خیل شهدای شهرستان اراک و استان مرکزی از میدان شهدای اراک تا گلزار شهدا به شهادت رسید.

یکی از دلخراش ترین لحظات تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام، وداع دختر و همسرش با پیکر سرد شوهر و پدر خانواده بود و اکنون تنها یاد این شهید والامقام گرمابخش حلقه و خانه است. از این مادر و دختر

791e353e 8b49 43bb ab38 ae6bb8692714 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید