مراسم فرخنده دعای عرفه در 18 بقعه در استان قزوین برگزار می شود

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مراسم فرخنده دعای عرفه در 18 امامزاده و امامزاده استان قزوین برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل نذورات و فعالیت های خیریه استان قزوین بیان کرد: تلاوت آیاتی از قرآن کریم، سخنرانی کوتاه و قرائت دعای عرفه و مداحی از جمله برنامه های روز عرفه است.

وی با اشاره به برنامه های شاخص روز عرفه در استان گفت: مراسم دعای عرفه ساعت 16:30 بعدازظهر در امامزاده امینه هاتون (علیه السلام) با سخنرانی حجت الاسلام مصطفی مجیدی مدیرکل عرفه برگزار می شود. نذورات استان و قرائت دعای عرفه و مداحی حاج محمد نبوی.

نوروزی گفت: همچنین این مراسم از ساعت 17 در امامزاده حسین (ع) قزوین آغاز و با مداحی علی فرمانی به صورت زنده از شبکه استانی پخش می شود.

فعالیت 20 مبلغ و مبلغان محلی در تابستان

وی با اشاره به فعالیت 20 مبلغ محلی در ایام تابستان گفت: مراسم روز عرفه از ساعت 16 و 30 دقیقه در اقصی نقاط شهر آغاز می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مراسم روز عرفه ساعت 17 با سخنرانی امیر یزدی همدان در امامزاده سلطان سید محمد (ع) قزوین برگزار می شود که از دیگر برنامه های مهم آن روز است، گفت: این مراسم روز عرفه در امامزاده سلطان سید محمد (ع) قزوین برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم ساعت 17 در امامزاده اسماعیل (ع) شهر قزوین با مداحی امیر عبادی و علی غلامی برگزار می شود و برنامه تا اقامه نماز مغرب و عشا ادامه دارد.

نوروزی تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده مراسم دعای عرفات از ساعت 17 در امامزاده احمد(ع) حصار هاروان، امامزاده اسحق(ع) و امامزادی سلیمان(ع) بیدستان شهرستان البرز آغاز می شود.

وی گفت: در شهرستان بوئین زهرا امامزاده حلیمه خاتون (س) عصمت آباد روز هفدهم میزبان مردم مومن و متدین این شهرستان خواهد بود.

معاون فرهنگی خیرین و امور خیریه استان قزوین گفت: مراسم دعای پرفیض عرفه در امامزاده علی (ع)، امامزاده اسماعیل (علیه السلام) باراجین و امامزاده بی بی شهربانو (ع) شهرستان قزوین از ساعت 17 آغاز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید