مربیان چگونه مقالات خود را در سیستم نمره دهی آپلود می کنند؟


ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890518

رئیس دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت علوم از راه اندازی «سامانه طبقه بندی» از امروز خبر داد و جزئیات و نحوه بارگذاری مدارک لازم توسط معلمان را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سجاد سیاح ضمن معرفی سایت ارزشیابی معلمان به ایسنا گفت: امروز سایت را افتتاح می کنیم اما در خصوص زمان شروع به کار سامانه از شب گذشته و هر زمانی که وزیر آموزش و پرورش و پروش دستور رسمی دادند آماده هستیم. ما سیستم را در دسترس قرار خواهیم داد.

وی افزود: آدرس ایمیل سامانه rtb.medu.ir و آدرسی که قبلا اعلام شده بود آی پی آزمایشی سامانه بود که برای برخی استان ها ارائه شده بود.

رئیس دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه همکاران می توانند با نام کاربری و رمز عبوری که در سامانه پروفایل داشتند وارد شوند، گفت: در صورتی که رمز عبور را فراموش کرده باشند دو راه برای بازیابی آن وجود دارد.

سیاح افزود: فرم ها و سایر عناصر در سیستم برنامه ریزی شده و سعی کردیم تجربه کاربری ساده ای داشته باشیم. ویدیوی آموزش به زودی آپلود و ارسال خواهد شد.

وی همچنین گزارش داد که برای رعایت انصاف در ورود اطلاعات و جلوگیری از بارگذاری بیش از حد سیستم، هر رقم کد کشور در سمت راست (نخ اول سمت راست کد کشور) 2.5 روز کاری فرصت دارد تا فرصت را ثبت کنید و امروز از صفر شروع میشه تا به کد 9 میرسه زمانبندی مشخص شده. اما پس از این مدت فرصت مجدد به تمامی همکارانی که موفق به ثبت نام نشده اند داده می شود و جای استرس و نگرانی وجود ندارد.

رئیس دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بیش از 800 هزار نفر جمعیت هدف داریم، تاکید کرد: این اقدام برای کنترل بار هنگام ورود به سامانه انجام می شود و ثبت نام ها در مدت 9 روز انجام می شود. . تست های فنی نشان می دهد که در این زمینه نباید مشکل زیادی داشته باشیم. سرورها و پهنای باند اختصاصی تعیین شد و اقدامات زیرساختی و سخت افزاری انجام شد و مشکل خاصی وجود نداشت. با این حال، همکاران مشاهده لحظه ای خواهند داشت.

وی در پاسخ به سیاح، مشکل کدام وزارتخانه است و فرهنگیان با کدام شماره تماس بگیرند؟ وی گفت: تمامی مناطق آموزش و پرورش باید دارای دفتر سنجش باشند. پیامی از مرکز امور اداری یا سنجش امروز ارسال می شود و شماره تماس و روش پشتیبانی درج می شود تا همکاران پیگیری کنند.


اخبار مرتبط؛


رتبه بندی معلمان باید هر چه سریعتر انجام شود

دیدگاهتان را بنویسید