اعتراض معلمان این استان به نمره دهی معلمان خبرساز شد

اعتراض معلمان این استان به نمره دهی معلمان خبرساز شد

وی با گرامیداشت هفته معلم افزود: در این هفته 250 برنامه در استان تدارک دیده شده است که یکی از برنامه های ما در هفته معلم این است که مدیران دستگاه های اجرایی به معلمان خود رفته و به آنها تبریک بگویند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان یادآور شد: ما معتقدیم راه توسعه کشور از خیابان معلم می گذرد و موظف به پاسداری از کرامت معلم در آموزش و پرورش هستیم چرا که هیچ ماموریتی را مهمتر نمی دانیم. از این یکی

نظری با بیان اینکه در سال گذشته اقدامات خوبی برای تجهیز مدارس در آموزش و پرورش انجام شده است، تصریح کرد: در 6 ماهه دوم سال گذشته 83 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: 15 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس در سال جدید اختصاص دادیم و 10 میلیارد تومان دیگر نیز به مناسبت هفته معلم به این منظور اختصاص یافت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان تاکید کرد: پس از 11 سال با افرادی که در نهضت سوادآموزی با ما همکاری داشتند موفق به تسویه بدهی های معوقه شدیم و همچنین 250 نفر از فعالان حوزه سوادآموزی را جذب کردیم.

نظری با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید با کمبود 5 هزار معلم در استان گلستان مواجه هستیم اظهار داشت: تلاش می کنیم با جذب دانشجو معلم و استفاده از ظرفیت بازنشستگان و … بخشی از این کمبود نیروی انسانی را تامین کنیم.

وی از اجرای طرح ارزشیابی معلمان در سطح استان خبر داد و گفت: 18 هزار و 500 معلم در استان مشمول طرح ارزشیابی شدند که از این تعداد حدود 20 درصد معلمان به رتبه بندی اعتراض داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید