صدور احکام جدید نمره دهی معلمان

صدور احکام جدید نمره دهی معلمان

طبق آخرین اخبار رتبه بندی معلمان، مشاهده نشدن احکام کارکنان فرهنگیان در سامانه my.medu.ir به معنای حذف احکام آنها از سامانه ستاد نیست.

با توجه به صدور تصمیمات قطعی طبقه بندی معلمان با تاریخ اجرا 31/6/1300، سایر تصمیماتی که تاریخ اجرای آنها بعد از 31/6/1400 می باشد، باید مجدداً بررسی شوند و تا بررسی و تایید مجدد در دسترس نخواهند بود.

با توجه به زمان لازم جهت اصلاح تصمیمات کلیه همکاران و ادامه این روند، لطفا از صدور تصمیم در حوزه فوق خودداری فرمایید.

رتبه بندی معلمان بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ستاری فرد ضمن تشکر از همکاری شبانه روزی همکاران در ستاد، استان ها و مناطق، افزود: برخی از مناطق و استان ها عملکرد بسیار خوبی داشته اند. به خوبی در صدور دستورات؛ اما متاسفانه برخی از آنها آنطور که انتظار داشتیم از فرصت آبان ماه استفاده نکردند. بنابراین در 2 هفته آینده باید دوبرابر تلاش کنیم تا مزایای رتبه بندی به طور کامل مشخص شود و به موازات آن ارزیابی و تعیین امتیاز رتبه برای افراد پیگیری می شود و زودتر مسئولیت صدور تصمیم در مورد طبقه بندی موضوعی است. سرعت و دقت در کار و حسن اجرای امور مربوط به مدیران مناطق و مدیران کل استانها، وزارتخانه نیز باید نقش تنظیمی و تسهیل گر خود را در این نگرش ایفا کند تا به خواست خداوند هر دو رضایت از کار معلمان و کیفیت آموزش و پرورش محقق می شود.

به گفته سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، متن آیین نامه طبقه بندی معلمان نهایی شده است. مقدمات رتبه بندی معلمان نیز آماده شده است. یکی از اولویت های دولت باید توجه به فرهنگیان باشد و در این راستا رتبه بندی معلمان در حال اعمال است و به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه، رتبه بندی معلمان باید منجر به ارتقای کیفیت آموزش شود.

پاسخنامه آموزش و پرورش فیش حقوقی آبان ماه فرهنگیان را بخوانید.

منصور نجفی مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان ایلام در گفتگو با کانال اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام به تشریح ابهامات فیش حقوقی آبان ماه فرهنگیان پرداخت.

نجفی گفت: در این مرحله برای همکاران عزیزی که بعد از تاریخ 1400/06/31 بازنشسته شده اند بنا به تاکید مرکز برنامه ریزی منابع انسانی تصمیمی صادر نشده است. انشاءالله در آذرماه این امکان فراهم می شود.

به گفته وی، در خصوص همکاران انتقال موقت یا دائم، با توجه به نیاز مبادله پرونده انتقال بین مناطق مبدأ و مقصد، عمده کار انجام شده است، اما در موارد متعددی به دلیل مشکلات اطلاع رسانی، امکان پذیر نبود. برای صدور سفارش و تا یک ماه آینده کار می کند مشکل نیز حل شده است.

نجفی ادامه داد: با توجه به اینکه لازمه قضاوت مستلزم اطلاع افراد تمام وقت است، در برخی موارد به دلیل کسر ساعت امکان صدور حکم وجود نداشت. این افراد نیز در آذرماه مشکلی خواهند داشت.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام نیز نوشت:

در چند مورد نام برخی از همکاران محترم به دلیل مشکلات سیستمی در جدول رده بندی دیده نمی شد و امکان صدور تصمیم وجود نداشت.

تاریخ صدور احکام از 31 شهریور 1400 می باشد و با توجه به واریز قبلی به حساب همکاران گرامی سه ماه از مبلغ پرداختی مسترد می گردد.

مهلت بازپرداخت دستمزدها نیز از ابتدای مهرماه است و معوقات طبق رتبه بندی پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید