مربی و بازیکنان تیم والیبال نوجوانان چه گفتند؟


ساعت: 22:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890747

مربی و بازیکنان تیم والیبال نوجوانان پس از پیروزی کویت صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سومین روز مسابقات والیبال قهرمانی زیر 18 سال آسیا امروز (چهارشنبه 5 مرداد) با برگزاری 3 دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد که در آخرین دیدار تیم ایران به مصاف کویت رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.
پس از پایان مسابقه سرمربی و بازیکنان تیم والیبال نوجوانان به گفتگو پرداختند.


وکیلی: قدرت حمله کاملا در اختیار ایران بود/ بازیکنانم اسیر نتیجه نبودند

محمد وکیلی پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ایران مقابل کویت در سومین روز از مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا اظهار داشت: همه تیم ها شایسته احترام هستند و بازی با هر کدام از آنها تجربه ارزشمندی برای تیم ایران است. در این دیدار کویت تمام تلاش خود را کرد و شاهد رالی های زیبای زیادی بودیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران ادامه داد: در حال رسیدن به هماهنگی کامل هستیم. بازیکنان به خوبی سرویس می دهند و ما به نوعی در حال تمرین نوع مسابقه هستیم. بازیکنان ایران خیلی خوب تمرین کردند اما شرایط مسابقه کاملا متفاوت است.

وکیلی افزود: در دیدار با کویت برای لحظاتی غافلگیر شدیم اما قدرت حمله کاملا در اختیار تیم ایران بود. از بازیکنان تعویضی هم استفاده شد تا همه بازیکنان جو مسابقه را حس کنند و اعتماد به نفس پیدا کنند. از نتایج و عملکرد بازیکنان کاملا راضی هستم.

وی تصریح کرد: هر تیمی از اشتباهات حریف امتیاز می گیرد که امری اجتناب ناپذیر است. بازیکنان تیم ایران لحظه ای بازی را رها نکردند و تاکتیک های لازم را برای پیروزی به توصیه کادر فنی به کار گرفتند. خوشحالم که بازیکنانم اسیر نتیجه نشدند، زیرا معتقدم آنها باید آزاد باشند و از بازی لذت ببرند. در این مورد هم احتمال اشتباه وجود دارد چون والیبالیست های ایرانی والیبال ماشینی ارائه نمی دهند.

وکیلی در خصوص حضور هواداران در سالن فدراسیون گفت: امیدوارم در مسابقات بعدی مردم به سالن بیایند و از مسابقات تیم ایران لذت ببرند و از تیم حمایت کنند. از مسئولان می خواهم شرایط را برای حضور مردم در سالن تسهیل کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در پایان گفت: اگر یک بازیکن به میدان نرود از بازی خارج می شود بنابراین کادر فنی سعی کرده از همه بازیکنان استفاده کند تا همه بازیکنان بتوانند به تیم کمک کنند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران امروز (چهارشنبه ۵ مرداد) در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا مقابل کویت سه امتیازی شد.




حسینی: ما به حریف فرصت نشان دادن قدرت خود را ندادیم

سیدمتین حسینی درباره برد 3 بر صفر تیمش مقابل کویت در مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا گفت: آنالیز خوبی که از تیم کویت گرفتیم باعث شد با نتیجه 3 بر صفر برنده شویم.

بازیکن شماره 12 تیم جوانان ایران ادامه داد: در ست دوم حریف را دست کم گرفتیم و دستورات کادر فنی به طور کامل اجرا نشد. تیم کویت از عملکرد تیم ما الهام گرفت و امتیازات نزدیک بود.

حسینی در پایان گفت: باید تیمی را شکست دهیم که بتوانیم کمتر از 10 امتیاز آن را شکست دهیم و به حریف فرصت نشان دادن قدرت خود را ندهیم.




المطیری: ایران یکی از مدعیان قهرمانی است

خالد المطیری درباره شکست 3 بر صفر تیمش مقابل ایران در مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا گفت: به تیم ایران تبریک می گویم. این تیم در سطح بالایی قرار داشت و وارد رقابت برای قهرمانی شد.

وی با اشاره به سن کم بازیکنانش گفت: از بازیکنانم راضی هستم چون تا جایی که می توانستند خوب بازی کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کویت درباره دیدار مقابل چین گفت: بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. تلاش می کنیم از این تیم ست بگیریم و شاید هم برنده شویم. خوشحالم که بازیکنانم بدون ترس بازی می کنند.

احمد الحمدان یکی از بازیکنان تیم جوانان کویت نیز گفت: بازی خوبی مقابل ایران انجام دادیم. امیدوارم در بازی فردا مقابل چین عملکرد بهتری داشته باشیم.




الجلیل: ما یک بازی تمرینی با کویت داشتیم

محمدرضا الجلیل درباره پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل کویت در مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا گفت: بازی خوبی بود و در واقع یک بازی تمرینی برای ما بود.

شماره 11 تیم جوانان ایران ادامه داد: اگر کمی بازی را دست کم گرفته بودیم، تیم کویت می جنگید و به ما می رسید.

الجلیل در پایان گفت: خوشبختانه حریف را با اختلاف زیادی شکست دادیم. می خواهیم همه تیم ها را 3-0 شکست دهیم و روی سکوی قهرمانی بایستیم. امیدوارم با انجام بازی های بهتر به این هدف برسیم.

سعید مرتضی طباطبایی، لیبروی تیم ملی نوجوانان ایران نیز گفت: آنالیز خوبی از تیم کویت داشتیم و عملکردمان بهتر از بازی با چین بود.

دیدگاهتان را بنویسید