مرحله جدید طرح کالا برگ الکترونیکی در استان فارس اجرا می شود

معاون استاندار فارس:

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از اجرای فاز جدید طرح کالاهای الکترونیکی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس

مرتضی شریفی در نشست ویدئو کنفرانس با استان های استان که در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، افزود: در اجرای فاز جدید طرح محصولات الکترونیکی با مشارکت و همکاری اتحادیه و اتحادیه توزیع کنندگان مواد پروتئینی شامل تخم مرغ، مرغ و گوشت قرمز و شرکت های پشتیبان پایانه های فروشگاهی، فعال سازی پایانه فروشگاهی این شعبه انجام می شود و علاوه بر خرده فروشی ها و زنجیره های قبلی، توزیع کنندگان این اقلام نیز به طرح کالابرگ متصل می شوند و تعداد فروشگاه های موجود در طرح بیشتر خواهد بود

وی افزود: در استان از 12 شرکت پشتیبان پایانه تجاری شش شرکت در این طرح شرکت کرده اند و انتظار داریم این شرکت ها ترمینال تجاری متقاضیان پروژه کالابرگ را در سراسر استان فعال کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از اتاق اصناف و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان خواست مشارکت اصناف مرتبط در این طرح را افزایش داده و کار نظارتی بیشتری داشته باشند.

شریفی همچنین از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به عنوان دبیر طرح ستاد الکترونیکی کالابرگ خواستار افزایش سطح حمایت از این طرح و برخی از مشکلات طرح رفع سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال شد. خانوارهای دهک اول تا هفتم و طرح حمایت از مادران حذف زنان باردار و شیرده دارای فرزند زیر دو سال در خانوارهای دهک اول با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی.

وی افزود: از آنجایی که طرح الکترونیک کالابرگ یکی از طرح های حمایتی دولت سیزدهم مردم است و هدف اصلی آن تامین امنیت غذایی دهک های پایین جامعه است، از اعضای ستادهای استانی و شهرستانی از جمله فرمانداران خواستار شد. برای نظارت بیشتر بر این پروژه به مناطق، شورشیان اقبال کمتری دارند و با کمک ستاد شهرستان مشکلات را حل می کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس افزود: به زودی گام بلند و فاز جدید طرح کالابرگ در دهه مبارک فجر با نام طرح فجران از 17 بهمن آغاز و تا 17 اردیبهشت ادامه خواهد داشت. سال آینده و جزئیات این پروژه به زودی اعلام خواهد شد



آیا این خبر مفید بود؟