مرحوم فیرزآبادی فرماندار بود

زمان: 15:13
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776142

مراسم چهلمین روز درگذشت سپهبد سید حسن فیروزآبادی

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: “یکی از ویژگی های آقای فیروزآبادی شجاعت وی در مکان هایی مانند دفاع از بنیان های انقلاب ، استان و سپاه” در سپاه است. آقای فیروزآبادی شجاعتی را نشان داد که بی نظیر بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ چهلمین سالگرد درگذشت سپهبد سید حسن فیروزآبادی ، رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح ، صبح امروز پنجشنبه ، 22 اکتبر 1400 در موزه بزرگ هورامشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و مقدس برگزار شد. دفاع ، با حضور مقامات نظامی و کشوری.

* سردار فدوی: سرلشکر فیروزآبادی در داستان شیطانی سپاه جسورانه عمل می کند

دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد جامع هورمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حاشیه مراسم چهلمین روز سپهبد بسیج سید برگزار شد. حسن فام. فیروزآبادی خاطرنشان کرد: سرلشکر فیروزآبادی زمانی که مسئولیت ستاد کل نیروهای مسلح را بر عهده داشت ، مدت ها حکومتداری خوبی داشت.

وی شجاعت را مهمترین ویژگی سرلشکر فیروزآبادی عنوان کرد و گفت: یکی از ویژگی های آقای فیروزآبادی که باید به آن اشاره و شاهد آن بود شجاعت ایشان در مکان هایی به عنوان دفاع از پایه های انقلاب ، استان و هزینه های سپاه بود. ؛ در داستانی که بسیاری از بستگان سپاه حضور داشتند و شیطنت هایی در اطراف سپاه ایجاد می شد ، آقای فیروزآبادی شجاعت بی نظیری از خود نشان داد. زیرا در آنجا ، به عنوان رئیس ستاد کل ، و همچنین یک انقلابی و مردی که سالها با رهبری نزدیک بود ، شجاعت خود را نشان داد و این بسیار ویژه بود. چرا که به ندرت کسی چنین کاری را انجام می دهد.

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه “این همه تاریخ قابل توضیح نیست” ، افزود: آنچه باید در مورد آقای فیروزآبادی ذکر شود شجاعت وی در بازارها برای انجام وظایف و وظایف خود بر اساس انقلاب اسلامی است.

سردار فدوی در پاسخ به سوالی درباره تصور برخی رسانه های غربی درباره آخرین رزمایش های نظامی مبنی بر اینکه این رزمایش ها در واکنش به اقدامات اخیر آذربایجان انجام شده است ، با تاکید بر شیطنت این ادعاهای رسانه ای ، گفت: گرگ مانند پاره کردن گوسفند ، بخشی از طبیعت و ماهیت این حیوان و هیچ چیز دیگری از آن نمی توان انتظار داشت ، همچنین نباید از شرارت های جهان که مخالف انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است ، انتظار چیزی داشت. نکته مهم این است که دوستان داخل نباید در معرض شیطنت قرار بگیرند.

وی گفت: “ما همه کشورهای همسایه و همه کشورهای مسلمان به عنوان اعضای یک خانواده هستیم.” فرزندان شیطان و فریب خورده نیز در خانواده وجود دارند ، اما آنها یک خانواده هستند و نقش برادر بزرگتر و پدر خانواده مشخص است و گاهی اوقات احتمالاً بیشتر به بچه شیطان خانواده توجه می شود تا به خوبی. فرزند خانواده ؛ در اینجا باید ظاهر خود را نشان دهیم.

آیت الله ساعدی: مرحوم فیرزآبادی استاندار بود

مراسم چهلمین سالگرد درگذشت رئیس ستاد فقید نیروهای مسلح در مسجد جامع هورامشهر با حضور مقامات دولتی و نظامی برگزار شد.

حضرت آیت الله علی ساعدی ، رئیس سرویس عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا و فرماندهان نیروهای مسلح ، بازداشت شد و مرحوم فیروزآبادی را خادم انقلاب اسلامی و وفادار به ولایت خواند و گفت: این استان دارای 5 استان است. وی تصریح کرد: اولین مرحله حکومتداری شناخت و درک صحیح استان است؛ یعنی انسان باید خدا را بشناسد و سلطه خلاق و تشریعی را بپذیرد.

وی برای دومین بار ولایت مداری را نامید و افزود: ولایت مievingمن به این معنی است که فرد ایمان پیدا می کند. مشکل بسیاری از مردم یا فقدان دانش است یا عدم ایمان و ایمان. شیطان خلقت خدا را پذیرفت. اما او قانونگذار را نپذیرفت.

مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل نیروهای مسلح عشق به استان را سومین استان و یاوری را چهارم فرمانداری عنوان کرد و گفت: حرکت و تلاش برای دستیابی به آرمان های استان کمک کننده است. “

حضرت آیت الله ساعدی با بیان اینکه اجرای فرمان و فرمان استان پنجمین سطح حکومت است ؛ وی تاکید کرد: مرحوم فیروزآبادی یکی از کسانی بود که پنج بار استاندار شده بود. آنها استان را قبل از انقلاب می شناختند و به آن ملحق شدند.

وی در پایان سخنان خود ضمن تسلیت در ایام سوگواری شهادت امام حسن عسگری (ع) به فاجعه پیرامون این امام اشاره کرد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید