مردم نمی توانند منتظر تماشای مبارزات سیاسی روزانه باشند

ساعت: 21:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۲
کد خبر: 1791907

سخنگوی دولت گفت: مردم از دعواهای سیاسی خسته شده اند و بی صبرانه منتظر درگیری ها و درگیری های سیاسی روزمره به ویژه بین نهادهای دولتی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست سخنرانان سه قوه با هیات امنا گفت: هیچ نهاد حاکمیتی ندارند.

وی افزود: انتظار نمی رود مسئولان اگر مشکلی دارند به جای اینکه در جلسات کاری و فضای تخصصی مطرح کنند، بخواهند در رسانه ها به یکدیگر مراجعه کنند.

سخنگوی دولت گفت: محور جلسه امروز این بود که بتوانیم برنامه ای داشته باشیم که با حفظ استقلال و بعد حرفه ای هر قوه، بخش های مختلف دولت به دور از جنجال و به دور از جنجال سیاسی باشد که در مصلحت مردم است.» و دستیابی به حاکمیت را با برنامه ریزی بهتر و واضح تر تبیین می کنند.

بهادری جهرمی افزود: مزیت برگزاری این جلسات این است که هر دو دیدگاه به هم نزدیک است و حرف ها به هم منتقل می شود و مثلاً سوء تفاهمی وجود ندارد که مجلس نمی خواهد مصوبه ای را تصویب کند و دو طرف با هم ملاقات می کنند. بهتر است با حقایق.”

وی گفت: در این جلسه سخنگویان قوای سه گانه و هیات امنا با برگزاری جلسات مشترک به صورت چرخشی برای پیگیری موضوعات مرتبط موافقت کردند.

سخنگوی دولت افزود: در این جلسات مسائل اصلی کشور و آنچه به صلاح مردم است را بررسی خواهیم کرد تا با همفکری و تعامل سازنده و با حفظ استقلال هر یک، مشکلات را به صورت تخصصی حل کنیم. دولت.”

بهادری جهرمی تاکید کرد: البته اگر به جای نگاه تک بعدی و یک جانبه به مشکلات، سعی کنیم مشکلات کلان ملی را با نگاهی چندوجهی و گسترده تر از ابعاد و زوایای مختلف ببینیم و به واقعیات نگاه و تسلط داشته باشیم. البته با دیدی جامع‌تر. «ما می‌توانیم مشکلات مردم را کامل‌تر منتقل کنیم و پاسخگوی رسانه‌ها باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید