مروارید سیاه ایران عزیز فوتبال


ساعت: 19:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805578

او یکی از افراد خاص زمان خود بود. محراب عمو شاهراهی 29 ساله شد و باشگاه پرسپولیس مروارید سیاه فوتبال ایران را جشن می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در یکی از سخت ترین روزهای پرسپولیس، زنده یاد شاهرحی این فرزند مهربان و باوفای سربندر یکی از کسانی است که امروز نقش بسزایی در رسیدن پرسپولیس به ما داشت. .

او می خواست با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند اما نتوانست اما بعد از پرسپولیس طاقت نیاورد. انگار پاهایش فقط به سمت پرسپولیس می دوید. او از فوتبال خداحافظی کرد و مرحوم علی عبده آن را پس داد، این بار برای ارزشمندترین مربی و راهنمایی که می شناخت.

عمو محراب که هنوز در تمام دوره هایش مهربونی و علم و رفاقتش معلومه. او در دوران پرتلاطم تحولات انقلابی کشور هدایت پرسپولیس را برعهده داشت و تا سال 1360 سرمربی سرخپوشان ایران و البته یکی از چهره هایی بود که در کنار دیگر بزرگان این تیم سعی داشت پرسپولیس را همنام حفظ کند.

البته قرار نبود زندگی او را خوشحال کند و سرانجام در 12 بهمن 92 در چهل و نهمین سالگرد تولدش درگذشت. یاد مروارید سیاه فوتبال ایران را ارج می نهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید