تور پرسپولیس و سپاهان برای مروارید سیاه استقلال

باشگاه استقلال تا به امروز بنا به دلایلی که همه می دانند با این بازیکن و سایر ستارگان گفتگویی انجام نداده تا طبق توافقات جدید اقداماتی انجام دهد. یاماگا که این روزها در حال استراحت است و حتی تصاویری از او در مالی منتشر شده است، از وضعیت فعلی باشگاه استقلال به اندازه کافی اطلاع دارد و مدیر برنامه هایش توضیحاتی در مورد اتفاقات استقلال به او داده است. توضیحی که این بازیکن را نگران آینده شغلی اش در باشگاه استقلال کرد.

معمولا بازیکنان حرفه ای به خصوص آنهایی که از کشورهای خارجی به ایران می آیند دوست دارند تکلیف خود را سریع بدانند تا بتوانند بر اساس آن برنامه ریزی کنند. یاماگا با توجه به درخشش بار دیگر در تیم استقلال با پیشنهادهای مناسبی از کشورهای دیگر روبه رو است و حتی اخیرا در لیگ قطر نیز صحبت از آن شده است.

با توجه به اینکه باشگاه استقلال باید قراردادهای مالی جدیدی با یمگا منعقد کند، جدایی او در صورت عدم توافق با استقلال امکان پذیر خواهد بود و در صورت عدم تلاش مسئولان استقلال در این زمینه، یمگا دست خود را رها کرده و فصل آینده به این تیم خواهد پیوست. دیگری دیده خواهد شد.

علاوه بر زمزمه های حضور یاماگا در لیگ های کشورهای عربی، خبرهایی از پیشنهاد دو باشگاه سرشناس ایرانی یعنی پرسپولیس و سپاهان برای این بازیکن نیز شنیده می شود که برای هواداران استقلال نگران کننده خواهد بود. حالا ممکن است یمگا با شنیدن پیشنهاد باشگاه پرسپولیس با این درخواست مخالفت کند اما پیشنهاد باشگاه سپاهان اصفهان ممکن است وسوسه انگیز باشد و این بازیکن را نصف دنیا کند.

اصفهانی ها در نقل و انتقالات بسیار سریع هستند و همانطور که در روزهای اخیر شاهد بودیم قرارداد به سرعت تمدید شد تا این دروازه بان به تیم های دیگر نرود. بدون شک اگر اصفهانی ها با توجه به سابقه نقل و انتقالات روشن خود در فوتبال ایران مصمم به آوردن یمگا و هر ستاره دیگری باشند و بارها از استقلال بازیکن گرفته باشند، دور از ذهن نیست که یمگا خیلی زود به این باشگاه بپیوندد. کایدی و احتمالا محبی، این ستاره گلزن هم از استقلال می رود تا در فصل بیست و دوم مثلث گلزنی استقلال به کلی فرو بریزد.

مثلث تهاجمی در خطر انحلال!

فصل گذشته اکثر گل های استقلال را کایدی و محبی به ثمر رساندند و در کنار این دو بازیکن کوین یاماگا با زدن 7 گل نقش انکارناپذیری در موفقیت استقلال داشت. کایدی 12 گل و محبی 8 گل در فصل قبل به ثمر رساندند و با 7 گل یمگا تعداد گل های این 3 بازیکن به 27 گل رسید.خروج بازیکنانی که نیمی از گل های استقلال را در لیگ برتر گذشته به ثمر رساندند. فصل، هرگز اتفاق خوبی برای استقلال نیست. کایدی از استقلال جدا شده است، محبی در آستانه جدایی است و یاماگا هیچ حرکت مثبتی از سوی باشگاه در قراردادهای جدید نمی بیند و عمیقاً ناامید است و از سوی دیگر مدعیان داخلی نیز او را می خواهند. با توجه به شرایط کنونی باید نگران خروج بازیکنانی بود که فصل گذشته بار سنگین گلزنی را به دوش کشیدند و در هر شرایطی عصای ساپینتو بودند و استقلال را به گلزن ترین تیم لیگ برتر در فصل بیست و دوم تبدیل کردند.

دیدگاهتان را بنویسید