مروری بر رویدادهای ورزشی استان قزوین در هفته گذشته

گفتنی است مهدی جلالی دیگر تکواندوکار استان با یک پیروزی و یک شکست از دور مسابقات کنار رفت.

کسب مقام از کاراته کاران استان در مسابقات کشوری شوتوکان

در این مسابقات امیرحسام علیپور، محمدحسین مولاوردی و عرفان دوست محمدی در کاتای انفرادی به مدال طلا دست یافتند، ابراهیم صمصامی، مهدی سهرابی، ابوالفضل قاسمی، محمدامین دوست محمدی، امیرحسین فدهما قدم محمدی، ارهام مدال طلای انفرادی را کسب کردند. کمیسیون

برگزاری مسابقات انتخابی در اردوی تیم ملی ووشو

رقابت های انتخابی تیم ملی ووشوی بزرگسالان ایران برای معرفی اعضای اعزامی به بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین برگزار شد و محمد مهدی رضایی بازیکن البرزی با شکست به مرحله نهایی انتخابی راه یافت. همه رقبا

گفتنی است این ورزشکار در جریان مسابقات باید به مصاف محمد سیفی قهرمان جهان و دارنده 3 مدال طلای بازی های آسیایی برود.

تجلیل از ورزشکاران مدال آور بوئین زهرا

در مراسمی با حضور ادیبورمندی سرپرست فرمانداری بوئین زهرا و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان از مدال آوران بوئین زهرا که در مسابقات لیگ برتر قایقرانی مقام کسب کردند تقدیر شد.

آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی ژیمناستیک در الوند

دور جدید تمرینات تیم ملی ژیمناستیک برای حضور در مسابقات برون مرزی و بازی های آسیایی 2020 چین به میزبانی سالن ورزشی مجموعه ورزشی امام علی (ع) الوند برگزار شد.

رضا حیرکه سرمربی قزوین هدایت تیم ملی را برعهده دارد.

حضور ورزشکار قزوینی در اردوی ناشنوایان تیم ملی فوتبال

محمدامین سلیمانی ورزشکار قزوینی در هفتمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ناشنوایان برای بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک تابستانی ناشنوایان 2021 برزیل حضور می یابد.

این اردو از 20 تا 27 اسفند ماه برگزار می شود و میزبان تهران خواهد بود.

میزبانی اردوی آماده سازی کشتی ناشنوایان کشور در قزوین

قزوین برای چهارمین بار میزبان اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی ناشنوایان کشور برای بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک تابستانی 2021 برزیل است.

این اردو که با حضور رضا لایق به عنوان سرمربی و علیرضا شمسینی گیاسوند ورزشکار قزوینی برگزار می شود تا 25 اسفندماه در خانه کشتی مینودر ادامه دارد.

برد الوند کراپ مقابل چیپس فول مشهد

تیم کراپ الوند در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر با نتیجه 4 بر 1 میزبان خود فول چیپ مشهد را شکست داد. تیم فوتسال کراپ الوند با این برد همچنان در رده سوم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید