مروری بر رویدادهای ورزشی قزوین در هفته اول اسفند

این سه بازیکن که در مسابقات دسته اول بانوان حضور داشتند تمرینات خود را در اردوی دو روزه تهران ادامه خواهند داد.

تیم شمس هازارد را مقابل مس کرمان متوقف کنید

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با شکست شمس آذر قزوین مقابل مس کرمان به پایان رسید. تیم شمس هازارد با دو گل مغلوب حریف خود شد و در انتهای جدول باقی ماند.

دعوت از دو بسکتبالیست قزوینی برای اردوی تیم ملی

آرین رحمانی و محمد محمودانی که پیش از این در اردوهای قبلی بسکتبال تیم ملی حضور موثری داشتند به اردوی دیگر تیم ملی دعوت شدند که تا 5 اسفندماه در آمل ادامه خواهد داشت.

حضور کاراته کاران قزوین در تیم ملی کاراته کشور

محمدحسین قاسمی، امیررضا میرزایی، علی عسگر عزیزی، مجید حسن نیازی و رئوف دستافکن از جمله کاراته کاهای قزوینی هستند که در اردوی تیم ملی کاراته حضور دارند.

اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2022، بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هانگژو 2022 از ششم اسفندماه در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود.

پایان مسابقات پرورش اندام قهرمانی در قزوین

در قزوین هجدهمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه های کشور در حالی به پایان رسید که هیچ حریفی از استان موفق به کسب رتبه نشد.

در این مسابقات که 320 ورزشکار در رشته های فیزیک، ماکولا و فیزیک کلاسیک به رقابت پرداختند، تیم های تهران و البرز عنوان قهرمانی را کسب کردند.

دعوت تکواندوکار البرزی به تیم ملی تکواندو بانوان

در مرحله دوم مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم ملی تکواندو بانوان که در فدراسیون تکواندو برگزار شد، حدیثه آماره موفق به حضور در این اردو شد.

گفتنی است این اردو به منظور حضور در مسابقات پیش رو، میزبانی ایران و بازی های آسیایی برگزار شد.

افتتاح چند پروژه عمرانی ورزشی در قزوین

سید محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان به همراه عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان در سفر به قزوین چند پروژه ورزشی و عمرانی افتتاح کردند. این پروژه ها شامل پروژه های فوتبال، چمن مصنوعی باشگاه ورزشی شمس آذر، سالن ورزشی در روستای کورانه، سالن های ورزشی در روستاهای امیرآباد و سعیدآباد بویین زهرا، ساختمان اداری و چمن مصنوعی در روستای حصار البرز و تجهیزات می باشد. برای 43 خانه ورزش روستایی.

لازم به ذکر است برای اجرای این طرح ها 20 میلیارد تن در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید