مروری بر رویدادهای ورزشی استان قزوین در هفته آخر سال

مهران در این رقابت ها یک مدال طلا از جام رئیس فدراسیون جهانی و یک مدال دیگر از جام باشگاه های آسیا کسب کرد. همچنین مهدی جلالی مدال برنز جام فجر، فاطمه جعفری مدال نقره جام باشگاه های آسیا و حدیثه آماره مدال برنز جام را کسب کردند و باشگاه های آسیایی را کسب کردند. گفتنی است این مسابقات به مدت 10 روز و میزبان فدراسیون تکواندو برگزار شد.

اعزام قایقران به قزوین در مسابقات قهرمانی آسیا

محدثه حسن پورکشی ملی پوش قایقرانی تیم ملی قزوین با یک تیم سه نفره برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شد.

این مسابقات از 28 اسفند لغایت 2 فروردین در تایلند برگزار می شود.

کسب سهمیه باخمن عسگری در مسابقات جهانی کاراته

با اعلام فدراسیون جهانی کاراته نام باخمن عسگر در فهرست نفرات کسب سهمیه بازی های جهانی کاراته 2022 به چشم می خورد که با انتشار این لیست کاراته کازوینی در مسابقات جهانی به تاتامی صعود می کند. از 7 جولای سال آینده برگزار می شود.

پیروزی شمس آذر قزوین مقابل شهرداری آستارا

تیم شمس آذر قزوین که در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال میزبان تیم شهرداری آستارا بود، موفق شد با سه گل حریف خود را شکست دهد و از رده آخر جدول فاصله بگیرد.

حضور کاسوین بانوی ورزشکار در اردوی تیم ملی

پنجمین مرحله اردوی آماده سازی تیم کبدی بانوان کشور برای حضور در بازی های آسیایی هانگجو 2022 با حضور فاطمه هدبندلو، مینا شهسواری و غزاله ملمالی ورزشکاران قزوینی که پیش از این در این اردوها حضور داشتند، توسط تهران برگزار می شود.

گفتنی است اردوی تیم ملی کبدی تا 26 اسفندماه به میزبانی مجموعه بعثت تهران ادامه خواهد داشت.

کسب مقام سوم لیگ برتر فوتسال توسط تیم کراپ الوند

تیم فوتسال کراپ الوند در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال کشور با 6 گل سپاهان اصفهان را شکست داد و با کسب مدال برنز عنوان سومی لیگ برتر فوتسال را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید