مرگ شادمان احمدی در دستگاه قضایی دگلان: پس از دستگیری درگذشت

مرگ شادمان احمدی در دستگاه قضایی دگلان: پس از دستگیری درگذشت

امروز خبری مبنی بر کشته شدن شادمان احمدی 23 ساله در شهرستان دهگلان استان کردستان منتشر شد که برخی مدعی هستند وی روز پنجشنبه دستگیر و بر اثر شکنجه کشته شده است. قوه قضائیه در واکنش به این خبر مرگ وی را پس از دستگیری تایید و اعلام کرد که علت اصلی مرگ شادمان احمدی در حال بررسی است.

خبرگزاری میران وابسته به قوه قضائیه نوشت: این رسانه ها مدعی هستند شادمان احمدی پس از دستگیری در بازداشتگاه دهگلان بر اثر شکنجه جان باخته است. ردیابی خبرگزاری میزان نشان می دهد شادمان احمدی دارای سوابق متعدد کیفری از جمله شرکت در نزاع دسته جمعی، ضرب و جرح، سرقت، توهین و اغتشاش و شکایت خصوصی است. دلیل بازداشت اخیر شادمان احمدی شکایت شاکی خصوصی از وی است.

خبرگزاری قضایی نوشت: شادمان احمدی در روز دستگیری مرتکب چندین خودآزاری خطرناک از جمله کوبیدن سر به دیوار و بریدن گلویش با شیشه شد که با شکایت شاکی خصوصی انجام شد. پس از تحویل جسد متوفی به پزشکی قانونی، لکه های خونی موازی نیز بر روی بدن متوفی مشاهده شد. بر اساس گزارش اولیه پزشکی قانونی متوفی از ناحیه سر و بدن هیچ آسیبی ندیده است. علت فوت فرد مذکور پس از اعلام نتایج آزمایشات سم شناسی و بررسی های قانونی مشخص خواهد شد.

خبرگزاری قضایی در پایان نوشت: شادمان احمدی پس از دستگیری و قبل از انتقال به زندان درگذشت و هنوز به زندان نیامده بود. تحقیقات درباره علت مرگ شادمان احمدی و تحقیقات درباره حوادث پیش از تحویل وی به زندان آغاز شده و ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید