مرگ مشکوک جیمی جامپ خبرساز شد

پل میچل به عنوان یک هوادار فوتبال در سال 2019 توجه رسانه ها را به خود جلب کرد. در جریان بازی استون ویلا و بیرمنگام سیتی، او در نقش جیمی جامپ وارد زمین شد و جک گریلیش را شکست داد. پس از این ماجرا دستگیر و زندانی شد.

مرگ مشکوک جیمی جامپ خبرساز شد

اما امروز در انگلیس خبری منتشر شد که شوکه کننده فوتبالی ها بود. جسد پل میچل 32 ساله به طور مشکوکی در یک خیابان پیدا شد و پلیس می گوید تحقیقات ادامه دارد، اما هنوز مظنونی دستگیر نشده است.

وقتی پل میچل در سال 2019 وارد زمین تیم محبوبش بیرمنگام و استون ویلا شد و گریلیش، ستاره روزهای استون ویلا خود را شکست داد، در دادگاه گفت که قصد بدی نداشته و هدف از حمله به زمین سرگرمی و سرگرمی بوده است. یک شوخی . وی از سوی دادگاه به چهار هفته زندان محکوم شد.

مرگ مشکوک جیمی جامپ خبرساز شد

البته این تنها مجازات میچل نبود و او 10 سال از حضور در تمامی استادیوم های فوتبال محروم شد.

مادر این مرد انگلیسی، جیمی جامپ، پس از پیدا شدن جسد پسرش در بیرمنگام به رسانه ها گفت: خانواده ما خیلی پل را دوست داشتند. بسیاری از هواداران بیرمنگام و سایر طرفداران انگلیس در شبکه های اجتماعی تعجب خود را از مرگ مشکوک پل میچل ابراز کردند و به خانواده وی ابراز همدردی کردند.

میچل که در سال 2019 به دلیل ضرب و شتم گریلیش چند ماه پیش زندانی شده بود، در سال 2022 به دلیل نقض ممنوعیت بازدید از استادیوم های فوتبال دوباره به زندان افتاد. او برای تماشای بازی تیم محبوبش بیرمنگام سیتی و وست برومویچ در چمپیونشیپ به ورزشگاه رفته بود.

مرگ مشکوک جیمی جامپ خبرساز شد

دیدگاهتان را بنویسید