مرگ و میر کادر پزشکی در البرز به صفر رسید/ متأسفانه فکر «واکسن نمی زنیم» در روستاها حاکم است.

ساعت: 16:42
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784477

شهرام صیادی گفت: پس از واکسیناسیون، مرگ و میر کادر درمانی به صفر رسیده است، البته ایمنی واکسن ها 100 درصد نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکشهرام صیادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز امروز دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری که با حضور استاندار جدید در سالن شهدای استانداری البرز برگزار شد، گفت: در حال حاضر 426 نفر در بیمارستان های استان البرز بستری هستند. البرز.”

صیادی با اشاره به بستری شدن 121 نفر در بخش مراقبت های ویژه افزود: کشورهای همسایه با ششمین پیک تاج و تخت روبرو هستند اما خوشبختانه با تلاش دستگاه های اجرایی و پیک ششم یعنی کادر پزشکی کشورمان نیست. مطلع. “

وی گفت: الگوی بستری شدن در مراکز درمانی و مراکز مرگ کاهش یافته است، در حال حاضر تمامی بیماری های عروق کرونر در شهرستان ها به جز طالهان که آبی رنگ است زرد می شود و در 2 هفته اخیر مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان کمتر از حد متوسط ​​بوده است. ” بیا دیگه.

صیادی افزود: متاسفانه در زمینه واکسیناسیون تاکنون به میانگین کشوری نرسیده ایم، به فکر واکسیناسیون نیستیم، کوم و البرز غالب است، آمار اتباع خارجی و افرادی که واکسن خود را در تهران دریافت کرده اند در سامانه ثبت نمی شود. “

وی گفت: 75 درصد جمعیت البرز دوز اول واکسن کراون و 57.83 درصد نوبت دوم واکسن تاج دریافت کردند و درصد رعایت پروتکل های بهداشتی 56 درصد، همچنین 92 درصد دانش آموزان و 98 درصد معلمان است. واکسن تاج دریافت می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در خاتمه افزود: 35 مرکز اجتماعی و 30 مرکز بهداشتی درمانی مجتمع شهری و روستایی در البرز داریم. پس از واکسیناسیون، مرگ و میر کادر پزشکی به صفر رسیده است، اگرچه ایمنی واکسن ها 100٪ نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید