مسئول جدید سازمان فضای مجازی سراج گیلان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان

مسئولیت سازمان بر عهده «منصور امینی» است فضای سایبری سراج کیشور عصر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان فضای مجازی سراج گیلان وی گفت: روزهای کرونا اهمیت فضای مجازی را برای همه روشن کرد.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و رسانه در ابعاد مختلف افزود: امروزه فضای مجازی به عنوان حاکم بر اندیشه و تفکر بشری مطرح است و باید از این فضا به خوبی استفاده کرد.

سراج کشر رئیس فضای مجازی سازمان بر لزوم حضور فعال در فضای مجازی تاکید کرد و اظهار داشت: تولید محتوا، فعالیت حرفه ای و کیفیت محتوا از اولویت های اصلی فضای مجازی است.

ضرورت بررسی زندگینامه شخصیت های تاریخی و فرهنگی گیلان

«سجاد ستوده» مسئول سابق سازمان فضای مجازی سراج در استان گیلان و معاون جدید سازمان، آموزش و امور استان های سازمان سراج در کشور در این مراسم گفت: پرداختن به شاخص های هویتی گیلان باید بر سر دستور کار فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه

وی با اشاره به توانایی های پنهان هویت گیلان افزود: بررسی زندگینامه و سرگذشت قهرمانان تاریخی و فرهنگی گیلان بسیار مهم و ضروری است.

روایت حرف اول را در جهاد توضیح می دهد

«حجت الاسلام مجتبی پور یوسفی» دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان در این مراسم گفت: قصه گویی حرف اول را در جهاد می زند و در چنین شرایط حساس جنگ نرم همه باید قصه گو باشیم.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب مهمترین اصل تبیین جهاد است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به مردمی بودن سازمان فضای مجازی سراج گفت: مردمی بودن فضای مجازی و سازمان سراج بسیار برجسته است.

لزوم تشکیل حلقه های فکری و عملیاتی

محسن پورپیر، مسئول جدید فضای مجازی سازمان سراج گیلان در این مراسم گفت: در راستای تمدن نوین اسلامی با محوریت فضای مجازی حرکت می کنیم.

وی با تاکید بر لزوم شکل گیری محیط های فکری و عملیاتی افزود: اولویت استخدام افراد توانمند در حوزه فضای مجازی است.

سراج گیلان، رئیس فضای مجازی سازمان، توانمندسازی در رسانه و فضای مجازی را بسیار مهم دانست.

لازم به ذکر است در این همایش با قدردانی از زحمات «سجاد ستوده» رئیس سابق فضای مجازی سراج گیلان، «محسن پورپیر» به عنوان رئیس سازمان فضای مجازی سراج گیلان معرفی شد.


آیا این خبر مفید بود؟